»Dejansko je komisija spoznana za zelo pomembnega partnerja, kot nekdo, čigar vloga je izjemno pomembna, da vzdržujemo v Sloveniji stanje preglednosti in integritete.«
»Integriteta je vodilo, ki ga moramo spoštovati in udejanjati po svojih najboljših močeh v največji možni meri vsak dan znova in na vseh ravneh svojega delovanja v zasebnem življenju, javnem prostoru, državnih institucijah in na vodilnih položajih, v medijih in povsod drugje.«
»Komisija ne potrebuje novih, denimo policijskih pooblastil, si pa želijo izboljšanja učinkovitosti postopkov pri posameznih institutih skladno z zakonom o integriteti in preprečevanju korupcije.«
»Obveščen sem bil, da je to pravilo spremenjeno, zato sem samoiniciativno poklical KPK in jih zaprosil za napotila glede nadaljnjih ravnanj. Tem navodilom bom tudi sledil.«
»Učinkoviti smo lahko zgolj z medsebojnim sodelovanjem, kar na komisiji vseskozi poudarjamo. Glede na tokratno neposredno sodelovanje z ministrstvom za zdravje menimo, da se bo s tem povečala tudi verjetnost upoštevanja naših priporočil, ki smo jih od leta 2004 na področju zdravstva izdali več kot 40, ki pa v praksi večinoma niso zaživela.«
»V zdravstvu se obrača precejšnja vsota denarja, zato je treba z vsemi možnimi evidencami, s katerimi država razpolaga, identificirati možnosti prihranka javnih sredstev. Od ministrstva za zdravje tako pričakujemo, da bo ob koncu analize storilo korak naprej v praksi in v spremembi sistema zdravstva, ki ga je treba urediti.«
»Tudi sami želimo pogledati v drobovje zdravstvenega sistema, poiskati odgovorne in spremeniti sistem tako, da v tem delu porabe zbranega denarja za zdravstvo ne bomo izgubljali za provizije in dobavitelje, ampak za optimizacijo zdravstvenega sistema.«
»Sodba sodišča je precedenčni primer sodne prakse, s katero se neplačevanje davčnih obveznosti pridružuje zaznanim konkretnim ravnanjem kršitev integritete, kot so zavajanje, laži, nedovoljeno vplivanje in privilegiranje.«
»Na komisiji ne moremo soditi področij, za katera nismo pristojni. Tako ne moremo biti moralni razsodniki in presojati, ali so predpisi, ki urejajo delovna in druga razmerja, ustrezni.«
»Če drugi zakoni dovoljujejo prakse, ki so za določen del družbe nesprejemljive (nelegitimne), kot je 'sedenje na dveh stolih' za poslovodne osebe javnih zavodov, je torej treba sprejeti drugačno sistemsko rešitev.«
»In tudi če določbe zakona o integriteti in preprečevanju korupcije vzbujajo dvom o lastni ustreznosti, bomo na komisiji naše postopke do drugačne zakonske ureditve še vedno izvajali po veljavni ureditvi, kot to določa zakon. Samo tako smo lahko dosledni pri zasledovanju našega poslanstva.«
»Verjamemo v pravno državo in smo trdno prepričani, da bodo pristojni organi svoje delo opravili korektno in profesionalno.«
»Pri čemer pa gre tudi za obremenjevanje organov pregona s trivialnostmi.«