»Nagrada tantadruj že dvanajst let predstavlja sinonim za ustvarjanje skupnega kulturnega prostora, danes, ko so nas pretekla leta tako resnično in zares soočila z različnimi mejami, pa predvsem krepi povezanost, solidarnost in zavedanje, da moramo svojemu občinstvu dati več kot kadar koli prej.«
»Kot izjemna poznavalka likovne umetnosti se še naprej posveča umetnosti in dogajanju okrog nje.«
»Preciznost, subtilnost, mirnost in neverjeten občutek za filmski jezik so zaščitni znak njenega dela ... Skozi njeno igro pronicata dostojanstvo in veličina ne glede na status in velikost vloge, ki jo uprizarja.«
»Raznovrsten in pisan niz mojstrsko upodobljenih likov«
»Njegovo obličje različnih starosti in mnogoterih pojavnosti je nepogrešljiva nit, ki tke kulturno zgodovino tega prostora.«
»najglasneje govorijo Banove izvedbe same – raznovrsten in pisan niz mojstrsko upodobljenih likov«
»Benetke so lev mojega srca.«
»Schrader je ključna osebnost novega Hollywooda, ki je v poznih 60. letih prejšnjega stoletja revolucioniral podobe, estetiko in jezik ameriške kinematografije.«
»Brez pretiravanja lahko rečemo, da je eden najpomembnejših ameriških filmskih ustvarjalcev svoje generacije, režiser, na katerega sta močno vplivali evropska kinematografija in kultura, ter trmasto neodvisen scenarist, ki kljub temu zna delati po naročilu in se samozavestno premikati po hollywoodskem sistemu.«
»Schrader gre v korak s to sodobnostjo ne le z neutrudno intelektualno in sočutno radovednostjo, temveč tudi s presenetljivo sposobnostjo krmarjenja po tehnološkem razvoju filma ter njegovih produkcijskih in distribucijskih sistemih.«
»Zaradi te drznosti (ki je v zreli fazi kariere ni pripravljenih poskusiti veliko filmskih ustvarjalcev njegovega kova) Schrader ne samo da nadaljuje delo, ampak nam je v zadnjih letih podaril tudi nekaj svojih najlepših filmov.«
»Partiture njenih vlog so izdelane do najfinejših detajlov, pa naj gre za skorajda filmski realizem podajanja, za satiro ali grotesko.«
»Igralec je v zadnjih dveh letih v matični hiši in/ali v soprodukciji z zavodom Maska in drugimi soproducenti z vlogami v uprizoritvah Gejm, Vročina, v lastnem avtorskem projektu Slaba družba ter tudi v uprizoritvah Hlapci in Pojedina pri Trimalhionu dokazal, da 'v sebi združuje izjemno igralsko disciplino, prezenco, ustvarjalni naboj, pa tudi inovativnost, odrsko domišljijo ter nesebično, vidno predanost vsebinam, igralskim izzivom, režijskim poetikam, kolegicam in kolegom na odru, ne nazadnje gledalcem.'«
»Ob predanem in natančnem gledališkem delu je ustvarjal tudi kot slikar in grafik, pripravil je vrsto samostojnih razstav ali bil vključen v skupinske razstave v galerijah v Sloveniji, Italiji in drugje.«
»Igralka je že na začetku svoje ustvarjalne poti v 'kultni uprizoritvi Spomenik G (EG Glej) v Jovanovićevi režiji zasnovala igralski kredo, prepoznaven, unikaten slog, ki se kaže kot igralska disciplina, gibalna in govorna natančnost, samosvojost, skratka igra v celostnem pojmovanju igralkinega bitja.«
»Supervolilno leto bi lahko bila priložnost, da bi se po 30 letih samostojne države odgovorno pogovorili o nadaljnjem razvoju države in družbeni blaginji.«
»Sprememba je morda videti večja, kot je, a program in prioritete združenja, ki sem jih sooblikoval, ostajajo enaki.«
»Trajnostno voditeljstvo ostaja v ospredju in osrčju delovanja Združenja Manager, še posebej se bom posvetil modernejši organizaciji in podpori članov.«
»Želim, da ostanemo odprti za iskanje novih modelov delovanja in nas pri tem vodi odgovornost.«
»Znanost rešuje življenja, znanost ima odgovore tudi na najtežja vprašanja. Ljudje pa imamo odgovore na vsa vprašanja, če med seboj sodelujemo in si pomagamo in si zaupamo.«
»Kar je včasih trajalo desetletja, je znanost zdaj opravila v dobrem letu. To kaže na pomen raziskav, tudi osnovnih, temeljnih raziskav, ki v začetku morda nimajo konkretnega namena ali cilja, dajo pa novo poznavanje in znanje, ki ju lahko, ko je treba, hitro in s pridom uporabimo.«
»Da smo vsi v istem čolnu, da si moramo med seboj pomagati, vsi pa smo odvisni od znanosti.«
»To delo zahteva ogromno zbranosti, potrpljenja ter vživljanja v koncept režiserja na eni strani, na drugi pa v karakter lika, ki ga posamezna lutka predstavlja.«
»Prvič je to uporabil v filmu Dušana Povha Intermezzo. Za animacijo v tem filmu je prejel nagrado za izreden preskok v animaciji lutkovnega filma.«
»Ivo Barišič je nedvomno ena najbolj prepoznavnih primorskih gledaliških osebnosti.«
»Ob markantnih režiserjih različnih generacij in estetik je z žlahtno radovednostjo in odprtostjo za nov gledališki jezik nenehno nadgrajeval in posodabljal svoj način igre.«
»Njegova iskrena in iskriva želja vsakokrat znova ustvariti čim bolj pretanjeno doživeto figuro je z leti postajala vse bolj cenjena in spoštovana.«
»Nekaj časa sem delala kot povezovalka radijskih oddaj za otroke, kmalu pa sta me režiser Mirč Kragelj in urednik Tone Sojar povabila med radijske režiserje. Začela sem se spoprijemati z režijo radijskih iger za otroke in nekako po dveh letih sem začutila, da imam radio rada.«