Ključna beseda: železniška proga

11. maj 2023

»Zaradi velike frekvence vlakov bi sicer nastajale še večje zamude.«

Na železniški progi so poudarili, da bi zaradi velike frekvence vlakov sicer nastajale še večje zamude.
6. april 2023

»Gre za popolnoma nesorazmeren poseg v prostor v primerjavi s koristmi.«

Tršan je opozoril na nesorazmeren poseg v prostor v primerjavi s koristmi glede načrtovane podzemne železniške proge.
6. april 2023

»Mislim, da gre tu za tipični primer, ko bi morali to možnost odstopanja izkoristiti.«

Tršan meni, da bi bilo treba izkoristiti možnost odstopanja v primeru načrtovane podzemne železniške proge.
6. april 2023

»Želimo, da bi bila rešitev čim bolj optimalna in bi za naše občane imela čim manj negativnih posledic.«

Černe poudarja željo po optimalni rešitvi brez negativnih posledic za občane v primeru podzemne proge.
24. januar 2023

»Potek drugega tira železniške proge Divača-Koper je namreč načrtovan tako, da se v čimvečjem delu izogne vodovarstvenemu območju tega vodnega vira, ki predstavlja glavni vir pitne vode za celotno slovensko Primorje.«

Potek drugega tira železniške proge Divača-Koper je namreč načrtovan tako, da se v čimvečjem delu izogne vodovarstvenemu območju tega vodnega vira, ki predstavlja glavni vir pitne vode za celotno slovensko Primorje.
18. januar 2023

»Pričakujemo, da bo v četrtek v popoldanskih urah proga spet odprta.«

Kranjc je povedal, da pričakujejo, da bo v četrtek v popoldanskih urah proga spet odprta.
18. januar 2023

»Zakon pa določa, da mora tudi vsak zasebni lastnik zemljišč v varovalnem pasu skrbeti, da njegovo premoženje ne povzroča razlogov za nesrečo v železniškem prometu.«

Kranjc je poudaril, da zakon določa odgovornost zasebnih lastnikov zemljišč v varovalnem pasu glede preprečevanja nesreč v železniškem prometu.
7. junij 2022

»Dela potekajo dobro, trenutno pa na devetih gradbiščih dela okrog 400 delavcev.«

Pavle Hevka je povedal, da dela potekajo dobro, trenutno pa na devetih gradbiščih dela okrog 400 delavcev.
20. september 2021

»Zagotavljam, da roki niso ogroženi. Leta 2026 se bomo vozili po drugem tiru.«

Pavle Hevka je v izjavi za javnost zagotovil, da roki za dokončanje gradnje drugega tira niso ogroženi.
14. januar 2021

»Možnosti pa so tukaj znatne tudi iz evropskih sredstev.«

Minister Vrtovec je izpostavil možnosti financiranja iz evropskih sredstev.
3. januar 2021

»Železniški promet mora biti konkurenčnejši cestnemu prometu.«

Minister Vrtovec je poudaril pomen konkurenčnosti železniškega prometa v primerjavi s cestnim prometom.