»Zagotovljeno je varno okolje za vse, ki so prišli v šolo.«
»Ker le izobraževanje v šoli omogoča doseganje vseh ciljev, ki so zastavljeni za šolo.«
»Odgovor je povezan s priporočili zdravstvene stroke.«
»Delo v skupinah, ki so manjše od oddelkov, je nemogoče organizirati za več učencev in dijakov, ob predpostavki zdaj določenih normativov.«
»Zagotavljanje teh ukrepov naj bo življenjsko in z mero 'zdravega' razuma, pravila pa smiselna, če želimo, da jim učenci (in učitelji) sledijo.«
»Vidik šole kot prostora socialnega in čustvenega učenja je bil v več kot dveh mesecih izvajanja pouka na daljavo močno okrnjen oziroma je ponekod povsem umanjkal, zato mu je treba zdaj, ko se otroci in mladostniki vračajo v učno okolje, posvetiti dodatno oziroma posebno pozornost.«
»Podpiramo vrnitev vseh otrok v šolo ob smiselnem upoštevanju preventivnih ukrepov, ki se nanaša predvsem na higieno rok, prostora in inventarja, ter odgovornem vedenju učencev, učiteljev in staršev.«
»Veselja in smeha, pa tudi kakšne solzice ni manjkalo, ne pri otrocih kot tudi ne pri starših.«
»Učitelji prve triade so prav ta isti problem izpostavili in me prosili, naj prenesem strokovnemu delu v NIJZ-ju to vprašanje, pobudo, prošnjo ‒ ali bi lahko kaj naredili glede tega ukrepa? Vsekakor bomo poskušali tudi tule poiskati kakšno malo boljšo rešitev.«
»Verjemite mi, da se vsi zelo trudimo, v prvi vrsti učiteljice in učitelji, da so pozorni na ta čustveni del ponovnega prihoda in sodelovanja z otroki. Dajemo vse od sebe, smo v vseh skupinah, ki pišejo priporočila, tesno povezani s tem delom stroke.«
»Dobivamo številne pozive. Eni so takšni, drugi pa pravijo ravno nasprotno, naj pravzaprav ne pošljemo v šolo niti v vrtec nikogar več. Tisto, kar smo mi poiskali v danem trenutku, je najrealnejša možnost izvedbe vzgojno-izobraževalnega procesa.«
»57. člen ustave je jasen in pravi, da je obveznost države, da zagotavlja izobraževalni proces. V danih razmerah je tisto, kar država lahko zagotovi in uspešno usmerja, proces, kakršen zdaj poteka.«
»Kot rečeno, opazujemo epidemiološko sliko, zelo realno gledano bi rekla, da v prvih dveh tednih to ni ravno mogoče.«
»Veselim se šole in učiteljic, ker sem bila zelo dolgo doma. Pogrešam prijatelje.«
»Vsaka je potrebovala svojega učitelja, dodaten pedagoški kader smo potrebovali tudi za vključitev otrok v jutranje varstvo in podaljšano bivanje.«
»Veseli so, da so spet skupaj s profesorji in profesoricami, in verjamem, da bomo ta teden, ko je pouk, in v naslednjih tednih, ko bodo priprave na maturo, z njimi zelo dobro delali.«
»Če bi bilo treba opraviti nadure ali zagotoviti pomoč od kje drugje, vključno s študenti pedagoške stroke, pa bodo to reševali s skupnimi močmi.«
»Niti za hip ne pozabite, da ste skupaj s svojimi učitelji in starši postali največji zmagovalci. Zmagovalci znanja, zmagovalci tega in prihodnjega časa!«
»Hvala, ker ste pogostokrat v teh časih bolj potrpežljivi, bolj razumevajoči, bolj pogumni in hkrati bolj strpni in prijazni, kot smo mi starejši. Hvala, ker ste nam zgled, da se ne smemo predati ob nepoznanih okoliščinah, ampak se moramo prilagoditi in iti naprej.«
»Cepivo ali ne, nazaj smo. In začeli bomo s tem postopkom.«
»Tudi druge bolezni nimajo cepiva, pa izginejo.«
»Če ne ukrepamo, to ne bo le neodgovorno s humanitarnega vidika, ampak bo neodgovorno, ker bo cena pandemije višja.«
»Njegov odgovor me je pravzaprav presenetil, pa ne le mene, veste – to ni sprejemljiv odgovor, še posebej, ko govorimo o šolah.«
»Vendar pa pri mlajših otrocih, mislim, in pri študentih – samo poglejte si statistiko. Resnično je neverjetna.«
»Še vedno je varneje in pametneje ostati doma, ampak večno tako ne gre naprej.«
»Države članice bi se morale pripraviti na morebitni drugi val okužb, tako da izkoristijo vsako priložnost za izboljšanje obstoječih sistemov nadzora. Državljani morajo razumeti, da se drugi val lahko pojavi, čeprav smo prvega uspešno zajezili.«
»Če bomo priča širjenju virusa, moramo ukrepati hitro, slediti vsem stikom in osamiti okužene, tako da nam ne bo treba spet ustaviti celotne družbe.«
»Vzgojiteljica naj mirno vzame otroka v naročje in ga potolaži ‒ tako kot je to počela, preden je prišlo do te epidemije.«
»Zagotovo si bodo ravnatelji pomagali z drugimi učitelji, ki jih imajo v šoli, tudi s tistimi, ki so izvajali interesne dejavnosti, in z drugimi strokovnimi delavci.«
»Zagotovo se bodo ravnatelji pomagali z drugimi učitelji, ki jih imajo v šoli, tudi s tistimi, ki so izvajali interesne dejavnosti, in z drugimi strokovnimi delavci.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju