»Z natančnostjo in izbrušeno dikcijo ter neverjetnim občutkom za telesnost ter z občutkom za mimikrijo in detajl, z ritmično natančnimi preskoki ter z odrsko karizmo preprosto navduši.«
»V svojih igralskih stvaritvah je prestopala meje ustaljene filmske igre.«
»Stvaritve, ki se ukvarjajo z manjšinami in zapostavljenimi temami in nekonvencionalnimi pristopi.«
»Za njimi je intenziven študij, hkrati pa ga je bilo 'strah zaradi fenomenalne igralske ekipe'.«
»Če imam možnost stati na odru in imam možnost biti glasnik idej, čutim, da sem na pravem mestu.«
»Nič od tega nisem prej igrala, a res ima to poseben čar, da lahko vse sami zaigramo. Na začetku je bilo zaradi tega malo stresno, a zdaj, ko smo utečeni, je zelo luštno.«
»Od mračnega pekla, v katerem odrašča in živi mladi Vito Corleone, prek 'razjarjenega bika' Jaka LaMotte do 70-letnega vdovca Bena Whittakerja iz filma Pripravnik De Nirove igralske stvaritve sežejo do naših src in odpirajo naš um novim vznemirljivim svetovom, polnim razumevanja in čustev.«
»Njena sposobnost, da zajame odrsko prezenco svetovne ikone in hkrati njeno intimo, se me je zelo dotaknila.«
»Z nenadkriljivo močjo obrazne in telesne izraznosti je oblikovala Mae kot neagresiven kontrapunkt Maggie. Igralkino oblikovanje vloge je z dramaturškega stališča vplivalo na razmerja ključnih sil drame in mariborski izvedbi dalo pomembne vsebinske poudarke. Senzibilno kreacijo, ta je znotraj konvencionalnega pristopa našla nove evokacije, s tem pa temeljito poudarila vlogo, je Mateja Pucko ustvarila še predstavi To noč sem jo videl.«
»Stvaritve v duhu 'mame' Pike Nogavičke«
»Vlaškalić gledalca pretrese z neverjetno neobrzdano energijo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju