»Vizualni pripomočki predstave Nit brez konca privzemajo različne oblike, kot so analogna velikoformatna risba (I. dejanje), digitalno obogatena grafitna risba v obliki zemljevida (II. dejanje) in izrezani asemblaž (III. dejanje), s katerimi umetnica pripoveduje zgodbo, medtem ko raziskuje različne kombinacije besedila in podobe.«
»Na sledi te tradicije predstavlja delo Nit brez konca alternativno obliko pripovedništva, založništva in performansa in obrat k novim, digitalno oplemenitenim oblikam pripovedovanja zgodb.«
»Gre za srečanje dveh ljudi z različnih koncev Evrope, ki pripovedujeta o svoji osebni zgodovini in kontekstu, ki ju obdaja.«
»Predstava, ki izpostavlja različne oblike diskriminacije in nasilja nad ženskami, izkazuje nespoštovanje do vseh žensk.«
»Mehanizmi igrač in druge elektronske komponente, s katerimi umetnica opremi predmete, pa tudi njena osredotočenost na percepcijo, ki ni le vizualna, ampak tudi zvočna in vibracijska, potencirajo visceralno občutje, ki na telo vpliva neposredno in brez konsenza.«
»Pretresljiva, resnična zgodba o modernem suženjstvu na obrobju Moskve, je s srhljivo zgodbo in izjemno vizualno podobo prepričala festivalske selektorje različnih festivalov in na koncu je odločitev padla za Berlinale.«
»Dela Frljić postmodernistično kolažno palimpsestno odrsko podobo brez besed, dopolnjeno z različno glasbo; gledalca šokira, mu vzbuja gnus ali odpor, neka negativna čustva skratka, ter zahteva premislek, angažma.«
»Živimo v demokratični državi, tudi Prešernov odbor ima različna mnenja, tudi tako je prav in tako mora biti, konec koncev so odgovorni za najpomembnejše nagrade na področju kulture, morajo izbirati med resno raznovrstnim in izvrstnim kulturnoumetniškim delovanjem umetnikov in umetnic, tako da se mi zdi to povsem normalno.«
»Sodobna pripoved v obliki serije ponuja možnost, da prikaže Christianino življenje in tudi življenje drugih otrok z različnih zornih kotov zgodovinsko natančno in brez izpustitev: celovito intenzivno in neusmiljeno.«
»Sama dramaturgija je vpisana v glasbo, vanjo pa smo vključili različne zgodbe iz moje bližnje in razširjene družine, ki se vse po vrsti ukvarjajo z vprašanji smrti, konca, začetka in trpljenja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju