»Vplivneži so prihodnost marketinga.«
»Okolje, ki mu je z Greto Thumberg na čelu še kako naklonjena generacija Z ali zumerčkov, s svojo neukrotljivostjo kravžljajo lase oglaševalcev zadnjih deset let.«
»Vplivneži se med seboj pogovarjamo.«
»Ko urediš vse te obrazce, ugotoviš, da so precej neprilagojeni. Primerni so za tradicionalne medije, za snemanje oglasov, filma.«
»Podpirajmo slovensko in podprimo Slovenijo«
»Prav tako pa ne želimo celotnega dogajanja projekta usrediščiti samo v enem slovenskem mestu«
»Podjetništvo na podeželju«
»Ta blagovna znamka je navzoča v naši zavesti oz. Asociacije, povezane s to blagovno znamko, vseskozi lebdijo nekje z nami. Tukaj je zvok izjemno pomemben, dokazano je, da imajo najmočnejši vpliv na našo zavest avdio-vizualna sporočila. Zvočna razlikovalnost je eden izmed členov te mentalne razpoložljivosti znamke, ki jo imamo ljudje.«
»Zakaj bi ga zdaj umetno opremljali s polucijo, ne bi raje poiskali varnosti na druge načine?«
»Najstarejši zvočni identifikator Radia Slovenija je kukavica.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju