»Ko govorimo o Feralu, moramo opozoriti, da ga ni že več kot deset let, da je ugasnil leta 2008, vendar Ivančič, Dežulovič, pa tudi mnogi drugi novinarji, še vedno pišejo besedila, ki niso prav nič manj relevantna.«
»Mislim, da smo Boris Pavelić s svojo knjigo in midva z najinim filmom svojevrsten podaljšek Ferala, kot da mu podaljšujemo življenje, da se nekega dne ne bi sramovali današnje tišine.«
»Mislim, da Feral danes potrebujemo bolj kot kdaj koli. Da bi premagal in premetal politični grabež, družbeno zamrznitev, v katero smo ujeti. In da se ob tem pošteno nasmejimo, kar je Feral vedno počel.«
»Dežulović v filmu reče, da je bil Feral trdna stalnica, ki je omogočala slediti vsemu, kar se je dogajalo na Hrvaškem, od obdobja socializma prek tranzicije do danes.«
»Iz besedila predloga izhaja, da ne člen in ne njegova obrazložitev nikakor ne govorita o 'uvajanju poučevanja' teh jezikov v osnovnih in srednjih šolah.«
»Prelom, ki se je zgodil v devetdesetih ni bil samo fizičen, razpad ene države na več delov, prišlo je do velikanskih političnih, gospodarskih in družbenih pretresov, hkrati pa še zamenjava idej.«
»Kaj naredi pesem? Melodija in nedvomno besedilo; ko govorimo o partizanih, je besedilo seveda pomembno. Ampak kakšno besedilo? Pri nastanku napeva Bella ciao je bilo vpletenih več različnih dejavnikov, kar pesem še danes ohranja tako živo. Številni poganjki, vzbrsteli iz rastline, ki je vzklila iz nešteto semen, danes predstavljajo različice tega napeva po vsem svetu.«
»Besedilo je treba najprej razumeti, da ga lahko intepretiraš. Včasih so rekli, da dober bralec lahko tudi slabo besedilo spravi v neko obliko, če pa si površen, pa tudi odlično besedilo pokvariš.«
»Skrajni čas je, da dobre namene spremenimo v pravno besedilo.«
»Pri meni besedilo nastaja tako, da si ga govorim sam sebi, zato tudi potrebujem samoto, ki pa si je ni tako lahko vzeti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju