»Država naj najde način, kako bodo prazna stanovanja prišla na trg, obremeni naj tiste, ki imajo v lasti večje število nepremičnin, za razbremenitev dela pa naj se tudi javna uprava optimizira, tako kot se moramo v gospodarstvu.«
»Država Italija je poskrbela za vse, da že imajo subvencije, da ne delajo na borzo, ampak da imajo državne pomoči, do leta 2026 imajo neka predvidevanja, da takrat ne bi bili samooskrbni. Vlada ima posluh, pa razume gospodarstvo. Za našo vlado pa ta trenutek to ne morem trditi.«
»Skoraj vsa večja slovenska transportna podjetja del svojega poslovanja preselila na Hrvaško.«
»Za nas ni pomembno, ali je vlada leva ali desna, za nas je pomembno, da dela v korist gospodarstvu, ki polni državno blagajno.«
»Če to preračunamo na tisoče vozil, je to en odstotek BDP-ja, samo zaradi zastojev.«
»Logistika je tista, ki je živa in prva začuti upad ali pa rast gospodarstva.«
»Gospodarstvo potrebuje dialog, predvsem pa rešitve ... Takšna pogajanja pa pomenijo nespoštovanje slovenskega obrtništva in gospodarstva.«
»Delavci tako ali tako pristanejo na ulici, ker bodo podjetniki nekonkurenčni in bodo šli v tujino.«
»Stalo nas je veliko, saj smo morali plačati praznično delo, če so naši delavci delali ta dan.«
»Ta sklad denarja, ki ga bomo prejeli za obnovo po poplavah, je treba razdeliti pravično.«
»V Republiki Sloveniji ne moremo ničesar umestiti v prostor, to je bogoskrunstvo.«
»Vendar morajo biti nagrade neobvezne in neobdavčene.«
»Podjetnik sem že 36 let in v tem času nisem dočakal ene davčne reforme, ki bi nas razbremenila.«
»Delavec lahko iztoži delodajalca in pahne podjetje v stečaj. To mora biti zavarovano do nekega meje.«
»Ne moremo pa pristati na pravilnik o poklicnih boleznih, če najprej tega ne definiramo. Vlado moramo vprašati, kje ima kompas.«
»Najprej moramo zaslužiti in nato pravično deliti.«
»Na pomanjkanje delovne sile, ki jo še posebej občutimo prevozniki, sicer na OZS-ju opozarjamo že 15 let. Brez rok ni razvoja.«
»Vlada naj refundira ceno dviga iz normalne cene, ki je bila pred enim letom, in naj pove, koliko bo kdo dobil.«
»Brez goriva je ostalo gospodarstvo in prebivalstvo, kar je nedopustno.«
»Mi želimo, da se za sektor cestnega transporta vzpostavi posebno gorivo.«
»Mi v sektorju to vemo in prav je, da nas vlada vpraša, kako naj bo to videti v praksi. A danes je že prepozno.«
»Zahtevamo takšno poslovno okolje, da bomo konkurenčni in da bomo našim delavcem lahko dali višje plače.«
»Deregulacija cen goriv nas je vse presenetila. Nihče ni pričakoval tega. To je nedopustno in vpliva tako na prevoznike kot na celotno gospodarstvo.«
»Prevozniki zahtevamo takojšnjo regulacijo cen goriv ali pa da vlada uvede posebno komercialno gorivo za cestni transport, vsaj dokler se ta politična kriza ne umiri.«
»Bo šlo vse gor, ne samo prevozi. Nafta, derivati so generator dviga cen celotnega sistema proizvodnje, surovin in končno tudi potrošniške košarice. To vsekakor ne bo v redu.«
»Ta del zakona je označil za napad na 'vse tiste obrtnike in podjetnike, ki imajo ustrezno opremo in lahko z avtocest in hitrih cest odvažajo pokvarjena vozila pod maso 3500 kilogramov'.«
»Čas epidemije je bil izjemno težek, vendar smo imeli ves čas podporo ministra. Zelo težko nam je tudi zdaj, saj so trgovci ukinili rabate za nakup goriva prevoznikom.«
»Od SID banke pričakujemo, da bo vloge prevoznikov obravnavala v roku 14 dni ter sredstva namenila predvsem tistim, ki jih je covidna kriza najbolj prizadela. Krediti sektorju prevoza potnikov bi morali biti dodeljeni brez dodatnih garancij. Nujno potrebna je tudi zakonska ureditev nakladanja in razkladanja blaga, ki predstavlja dodatno storitev, ki je naročnik ne priznava. V teh primerih gre za grobo izkoriščanje voznikov, ki nadomeščajo delo skladiščnikov.«
»Že od oktobra govorim, da to ni energetska, ampak politična kriza.«
»Kaos in zmeda, vojna pa bo pustila hude posledice na gospodarstvo, pa čeprav bi se vojna končala danes.«