»Naš primarni cilj je zagotoviti dovolj široko ponudbo v Sloveniji pridelanih in predelanih izdelkov. Na področju sadja in zelenjave z drugih trgov nabavljamo samo v času, ko v Sloveniji ni sezone za določene pridelke ali v primeru, da na domačem trgu ni dovolj velikih količin.«
»Slovenski izdelki zagotovo imajo mesto na kitajskem trgu.«
»Ko je na voljo dovolj slovenskih pridelkov, ustavimo nakupe tujih in ponudimo kupcu samo lokalne. Od svoje strategije podpore lokalnim pridelovalcem in kmetom ne odstopamo niti v primeru višjih cen.«
»Področje umetniškega trga v Sloveniji ni dovolj sistemsko urejeno«
»Na ta način bogatimo ponudbo v teh mesecih, ko ne govorimo še o visoki turistični sezoni, na ta način polnimo svoje kapacitete, spodbujamo prodajo lokalnih izdelkov in pridelkov.«
»Lidl Slovenija stalno sledi zavezi, da svojim kupcem ponuja najboljše razmerje med ceno in kakovostjo izdelkov v svoji ponudbi.«
»Upam, da se ne bo zgodilo, da bi slovenski kmetje izgubili trg, da ne bi imeli kam prodajati svojih izdelkov.«
»Upam, da se ne bo zgodilo, da bi slovenski kmetje izgubili trg, da ne bi imeli kam prodajati svojih izdelkov.«
»Hrvati imajo nižjo ceno pšenice in imajo dosti nižjo ceno kruhov oz. pekovskih izdelkov. Mi imamo višjo ceno pšenice in dosegamo višjo ceno kruhov in mlevskih izdelkov na trgu.«
»Takrat zasebni trg napade s svojo ponudbo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju