»Tak koncept iger bo namenjen predvsem starejšim učencem, ki jih je sicer težje nagovoriti.«
»Dati jim želimo možnost, da sami krojijo pravila iger, gredo morda v domišljijski svet ali svet računalniških iger, pri tem pa bodo, namesto da delajo s prsti, gibalno dejavni.«
»Ideja je bila, da najdemo 100 iger, ki bi jih lahko uporabljali pri pouku športne vzgoje, podaljšanem bivanju, v času odmorov, pa tudi znotraj društev ali ob rojstnih dnevih.«
»Če si poskusimo čisto plastično predstavljati – ne bomo imeli več enega kontinuiranega podaljšanega bivanja od zaključka pouka do trenutka, ko pridejo starši po učence, ampak bo popoldanski del razširjen, sestavljen iz različnih dejavnosti. Ravno tako bo neke vrste urnik, kjer si bodo učenci lahko izbrali dejavnosti, ki se jih bodo udeležili v popoldanskem času.«
»Pri poškodbah petih učencev gre predvsem za odrgnine.«
»Predvsem tudi drugi učenci pridobijo tovarištvo in solidarnost.«
»Očetu tvojemu umrl je oče.«
»Tako bi imeli več ljudi, ki bi jim zaupali, in tako reševali svoje težave sproti.«
»Predvsem govori o tem, kako samoumevne so nam nekatere stvari in o njih ne razmišljamo več.«
»Osredotočili smo se na razmerje med predstavo o nekem idealnem konceptu (denimo rajski vrt) in njegova dejanska materialna resničnost, ko si v njem fizično udeležen. To je nekaj, kar lahko povežemo z vsemi sferami našega obstoja, predvsem pa je to pomembno, ko se poskušamo osamosvojiti ideologij, v katere nas vladajoči razredi vztrajno tlačijo. Kratka radijska igra Vrt je v tem smislu poskus osamosvojitve od privlačnih ideoloških zaslepitev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju