»V svetovni panogi, v kateri brez ekonomije obsega in kapitalske moči za razvoj vedno novih izdelkov in storitev ne preživi nihče in v kateri so zaradi teh razlogov propadli podobni veliki igralci, kot je Gorenje, je bil uspeh Franja Bobinca in njegove ekipe, da so se na vso moč borili in preživeli.«
»Ne le največje evropsko gospodarstvo, Nemčija, v hudi krizi je celotna Evropska unija in njeno gospodarstvo, kar se ni zgodilo čez noč.«
»Tisti, ki še ne vedo, da imajo problem, so v najhujših težavah, le da tega še ne razumejo.«
»Kitajska ima danes od 5 do 7 let prednosti v kar 37 od 44 ključnih industrij prihodnosti.«
»EU po mojem poleg vseh omenjenih napak dela samomor z neko iluzijo, da bomo šli naprej tako, da bomo šli nazaj.«
»Prej bomo to dojeli in se prilagodili, bolje bo.«
»Krepiti moramo svoja podjetja na Kitajskem, si izboriti pot v kitajske dobavne verige.«
»Volkswagen je pol milijona vozil postopoma izgubil v zadnjem letu, dveh in več. Kar pomeni, da je slovenska avtomobilska industrija pretekli padec tega volumna že skompenzirala.«
»Tu je velika priložnosti v obeh smereh. Kakor je to pomembno za slovensko dobaviteljsko bazo, je za Revoz brez dvoma pomemben tudi lokalni sourcing.«
»Za seboj imamo izjemen razvojni preskok iz predcovidnega obdobja.«
»Evropska avtomobilska industrija in Evropa kot celota sta pred leti preprosto spregledali izjemen potencial električne mobilnosti.«
»Prednost bomo morali pridobiti nazaj z inovativnimi rešitvami.«
»Med covidom je avtomobilski trg čez noč izginil, ko se je pobral, pa smo se soočili s prekinjenimi avtomobilskimi verigami in izpadi proizvodnje kljub velikemu povpraševanju.«
»V krizi je slovenska avtomobilska industrija stopila skupaj in ugotovila, da to lahko prenesemo v dolgoročni razvoj.«
»Medtem ko je konkurenca padala, smo proizvodnjo dvignili za 40 odstotkov, kar veliko pove o naši inovativnosti in fleksibilnosti.«
»Takrat bomo na prehod pripravljeni, velik izziv pa bo pri infrastrukturi: od zmogljivosti polnilnic do zmogljivost električnega omrežja.«
»Če želimo to nadomestiti, bomo morali teči maraton v tempu sprinta – skupaj in ne zapravljati energije.«
»Naš skupen temeljni cilj vseh slovenskih menedžerjev in voditeljev je občuten dvig življenjskega standarda v Sloveniji na primerljivo raven z najbrazvitejšimi državami.«
»V to moramo zato tudi produktivno in odgovorno vpeti vse razpoložljive sile v družbi.«
»Evropa bo morala potegniti določene poteze, ki bodo vodile nazaj do njene osnovne konkurenčnosti.«
»Telefon že polnimo brezžično, zakaj ne bi avtomobila?«
»Verjetno je ta točka preloma nekje na 2 do maksimalno 2,5- kratniku prejšnje osnovne cene.«
»Dajmo ga, skupaj!«
»Od naših t. i. just-in-time dobav znotraj dneva in na uro je odvisna praktično celotna avtomobilska industrija. In če se mi ustavimo, se ustavi tudi celotna proizvodnja in dobava avtomobilov, s tem se pa zlomijo tudi preostale industrije. Zato je res ključno, da zagotovimo nemoteno fizično dobavo energije na eni strani, na drugi strani pa po še sprejemljivih cenah.«
»Če bomo tega sposobni, verjamem, da smo lahko skupaj tudi v obdobju pred nami, tako kot smo dejansko bili do zdaj in smo še v gospodarstvu nadpovprečno uspešni, kar je predpogoj za vso drugo našo uspešnost.«
»Sm o v začetni fazi električne mobilnosti.«
»Nič, kar se dogaja na drugem koncu sveta, ni več nepomembno.«
»Čeprav se vložek države zdi velik, bi se torej hitro povrnil.«
»V postopku prevzemne namere sva pridobila pomemben dodaten lastniški delež, kar je za naju še večja motivacija za nadaljnje delo in razvoj Hidrie, kar je bil najpomembnejši cilj tega projekta in nama s tem daje tudi ustrezno večjo odgovornost.«
»Ker sem kot direktor odgovoren za zakonitost poslovanja, sem te sume nepravilnosti pravno preveril ter s pravnim mnenjem, ki te sume potrjuje, seznanil tudi nadzorni svet Hidrie Holdinga in upravni odbor družbe H&R ter zahteval sklic seje upravnega odbora družbe H&R.«