»Napoved nadaljevanja stavke je neupravičena.«
»Vsa odprta vprašanja, povezana s plačnimi razredi, se rešujejo na krovnih pogajanjih s sindikati javnega sektorja.«
»Ne nazadnje tudi minister za visoko šolstvo Igor Papič predlogu ne nasprotuje, vsaj tako je javno trdil tudi sredi septembra prejšnjega leta.«
»Ravno na področju tehnike in naravoslovja izgubljamo velik potencial, ki ga predstavljajo dekleta, saj še vedno za premnoge študijske programe velja, da so bolj primerni za fante.«
»Gre v bistvu za dva študijska programa, poznam seveda predvsem zgodbo z Univerze v Ljubljani, kjer sta ti dve fakulteti sami želeli dvigniti, seveda vlada želi tukaj pomagati z dodatnimi finančnimi sredstvi.«
»Odprli bomo javno razpravo, najprej na ravni ekspertne skupine, ki bo v prvi fazi najprej razpravljala na temo, ali zadošča en zakon ali mogoče potrebujemo več zakonov.«
»Po tem zakonu smo prenesli programsko financiranje iz agencije za raziskovalno dejavnost na nosilce znanstvenoraziskovalne dejavnosti, se pravi na univerze in pa na inštitute.«
»Prenos inovacij na ministrstvo za visoko šolstvo se mi zdi samoumeven, pri čemer je po mojem mnenju ključno sodelovanje z ministrstvom za gospodarstvo.«
»Ne gre samo za relativno kratko obdobje črpanja sredstev, to je do avgusta 2026, ampak so zelo striktni pogoji tudi pri spremljanju mejnikov.«
»V veliko veselje mi je, da sem danes tukaj, čeprav mogoče malo težko definiram, v kakšni vlogi trenutno. Če bo šlo tako, kot je načrtovano, bom vodil ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije.«
»To je prva naloga za prihodnost.«
»Zame osebno je izjemno pomemben tudi dogovor glede mladih raziskovalcev, ki bi tudi z upoštevanjem dviga 1. aprila dobili štiri plačne razrede več in pristali v 36. plačnem razredu. Tudi delna korekcija za delovno mesto asistenta brez doktorata na pedagoškem področju in prav tako asistenta na raziskovalnem področju.«
»To še ni dokončno dogovorjeno. To je izhodišče vladne strani.«
»Zelo iskreno povedal, da je zadovoljen s tem, kar je videl.«
»To pravico posamezniku pa lahko uspešno zagotavljajo le ustrezno usposobljeni in motivirani učiteljice in učitelji.«
»Vsem učiteljem se je zahvalil, da svoje znanje 'iz dneva v dan, iz leta v leto kakovostno in predano prenašate na učenke in učence, dijakinje in dijake, na študentke in študente ter tako gradite družbo znanja za danes in jutri'.«
»Znanost in visokošolsko izobraževanje sta ključna dejavnika družbenega napredka.«
»Prepričan sem, da je to zelo dobra in pomembna pridobitev ne samo za ZAG, ampak celotno slovensko raziskovalno sfero.«
»Ideja ni nova in je v redu.«
»Bodimo realni, to je nekaj let gotovo.«
»Veseli me, da v novo šolsko leto vstopamo mirno in dobro pripravljeni na izzive, ki so pred nami.«
»Šolsko leto, ki je pred nami, bo vsebinsko razgibano.«
»Poskrbimo, da bomo odrasli zgled odgovornega ravnanja.«
»Način, kako bomo začeli to šolsko leto, bo tudi način, kako ga bomo junija končali.«
»V srednjih šolah ne primanjkuje prostih mest, ampak gre za zanimiv trend, da večina dijakov želi hoditi v srednjo šolo, v gimnazijo v večjih mestih.«
»Zagotoviti, da se vsi učenci, bodisi v EU-ju bodisi v Ukrajini, nadalje učijo in izobražujejo, ter pomagati izobraževalcem po vsem EU-ju pri zagotavljanju tega izobraževanja v najboljših možnih pogojih.«
»Izteka se še eno ne povsem običajno šolsko leto, ki ga je še vedno zaznamovala epidemija covida-19. Ta je delno narekovala posebne okoliščine, v katerih je potekal pouk. Šele maja se je prenehal izvajati pouk po modelu B. Uspešno ste ga tudi tokrat pripeljali do konca.«
»Če ne bomo sprejeli podzakonskih aktov, s tem ogrožamo normalno delovanje raziskovalnih inštitutov univerz.«
»V delu do univerzitetnega izobraževanja bi želel poudariti potrebo po oblikovanju bele knjige, to je strateški dokument delovanja šolskega sistema, mogoče smo presenečeni, da tega dokumenta še nimamo za naslednjih 10 let.«
»Iz tega sledijo načrti o določenih brezplačnih zadevah, kot so malice, učbeniki, tudi v vrtcu deloma itd. Želja je, da so otroci čim bolj enaki, vprašanje pa je, kako se to potem izpelje, kakšen obseg finančnih sredstev potrebujemo, ampak osnovna ideja je zelo jasna.«