»Ponudniki strankam za nakup zaračunajo visoko provizijo, pri čemer kupec nima zagotovila, da je bila e-vinjeta dejansko kreirana v našem centralnem sistemu. Kljub nakupu lahko stranka ostane brez veljavne vinjete.«
»Če uporabniki ugotovijo napako, naj nemudoma kupijo novo e-vinjeto s pravilno registrsko označbo.«
»Ponudniki strankam za nakup zaračunajo visoko provizijo (praviloma izdajo dva računa – enega za vinjeto po uradni ceni in drugega za visoko provizijo), pri tem pa kupec nima zagotovila, da je bila e-vinjeta dejansko kreirana v našem centralnem sistemu.«
»Ob spletnem nakupu e-vinjete naj bodo uporabniki posebej pozorni pri vnosu registrske številke vozila, cestninskega razreda in začetka veljavnosti e-vinjete. Na prodajnem mestu pa naj te podatke, ki so jih narekovali prodajalcu, preverijo, preden podpišejo potrdilo o pravilnosti podatkov, saj s tem podpisom odgovornost za pravilnost podatkov prevzamejo nase.«
»Vsi preostali ponudniki, ki nudijo nakup slovenske e-vinjete prek svojih spletnih strani, to počnejo brez naše privolitve in z njimi nimamo sklenjene pogodbe o prodaji e-vinjet.«
»Uporabnikom svetujemo, naj e-vinjeto z začetkom veljavnosti 1. februarja 2022 kupijo čim prej, saj izkušnje prvega meseca prodaje kažejo, da so ob nakupih pogoste napake pri navedbi podatkov o registrski številki.«
»Ker je pred nami obdobje, ko se bo iztekla veljavnost prvih prodanih letnih elektronskih vinjet, pozivamo uporabnike, da preverijo, kdaj se jim izteče trenutno veljavna vinjeta in si za nadaljnjo uporabo avtocestnega omrežja pravočasno priskrbijo novo.«
»Gre za rešitev, ki nam bo prihranila veliko časa, predvsem pa živcev, povezanih z vsakoletnim strganjem vinjete z vetrobranskega stekla.«
»Naloga uporabnika je, da prodajalcu točno pove, kdaj naj začne veljati e-vinjeta in za kateri cestninski razred jo potrebuje.«
»Imamo kar nekaj primerov, ko kupijo vinjeto za kombi, namesto za avto in obratno. Tudi to je naloga uporabnika.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju