»Izdelki zvezdnikov in oglaševanje morajo biti jasno označeni na družbenih platformah.«
»Kandidati uporabljajo različne platforme, saj so tudi uporabniki zelo različni.«
»Klasično oglaševanje ti skuša dopovedati, da boš lep, močan, uspešen, če kupiš določen izdelek. A vse to sranje ni resnično.«
»Knjige, ki jih ustvari umetna inteligenca, so označene za ponaredke in škodljive izdelke.«
»Nikoli ne bo na pretočnih platformah ali v televizijskem filmu, ker si prizadeva biti filmski zvezdnik na velikem platnu.«
»Oblačila izkoriščam, da opozarjam na družbena vprašanja.«
»Prikrita, manipulativna vedenja niso zaželena na naših platformah, saj kršijo osnovna načela, na katerih temelji delovanje podjetje.«
»Oglaševanje tobačnih izdelkov igra pomembno vlogo pri odločitvi za kajenje.«
»V reviji je jasno označeno, da gre za satiričen zapis oziroma za gloso.«
»Zvezdniki družbenih omrežij vedo, kako povedati zgodbo, v celoti je pomembna prezentacija, medtem ko novinarji uporabljajo najbolj dolgočasne tekste.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju