»Vlada nam je sporočila, da v socialnem dialogu ni nobenega prostora za iskanje uveljavitev interesov delavk in delavcev v tej državi, in nam svetovala, da gremo na ulico.«
»To sodbo je treba izreči, ne glede na to, kakšne bodo posledice in ali bo ministrica sploh reagirala na oceno, ki jo bo dobila. Pomembno je, da se ve, kaj zaposleni v vzgoji in izobraževanju o vodenju resorja mislimo, in da to povemo na glas.«
»To izjavo je treba brati drugače: vemo, da se stvari ne urejajo same po sebi, ampak jih urejajo drugi.«
»Vsaka takšna strategija mora slediti dvema principoma – doslednosti in pravičnosti.«
»Dogovoriti se želimo predvsem, na kakšen način bo samotestiranje poseglo v organizacijo pouka in kako bodo vanj vključeni zaposleni, predvsem ko gre za odčitavanja rezultatov, odgovornosti za napake in podobno. Take stvari se dogovorijo v vsaki evropski civilizirani državi.«
»Želijo si odpreti tudi vprašanje o prostovoljnosti testiranja za zaposlene v šolah. 'S tem bi namreč končno dali znamenje, da učiteljstvu v tej državi zaupamo,' pravi.«
»Če končnega dogovora ne bo, bo Sviz po Štrukljevih besedah svojemu članstvu 'odsvetoval, da sprejema obveznosti, povezane s samotestiranjem, saj niso predmet njihove pogodbe o zaposlitvi'.«
»Se pa zagotovo želimo dogovoriti, kaj to pomeni za delovni čas in kam se štejejo te obveznosti.«
»Takoj ko bi zakon začel veljati, mi vložimo podpise, s katerimi se potem kvalificiramo za 35-dnevni rok za zbiranje 40 tisoč podpisov.«
»To je tako, kot če bi lisici dali čuvati kurnik.«
»Gre za rokohitrsko lomastenje po sistemu, ki je skrajno zahteven, kjer so potrebne resne analize in premislek.«
»Danes pa, je dodal, napovedanih sprememb na vladni strani niso znali prepričljivo utemeljiti in razložiti, zakaj je predlagana takšna delitev.«
»Sprašuje se denimo, zakaj so osnovne in srednje šole uvrščene v del skupaj z državno upravo, čeprav imajo povsem drug sistem odločanja, vrednotenja dela, drugačen karierni sistem.«
»Vlada bi morala bolj zaupati slovenskemu učiteljstvu, ki je že večkrat dokazalo, da se zaveda svoje odgovornosti in tudi zdaj se zaveda resnosti položaja.«
»Ne drži v nobenem primeru trditev, da odklonitev testiranja pomeni odpoved delovnega razmerja, to je absolutno neresnična trditev.«
»Če sem namreč prav razumel, opozarjate, da razmere niso take, da bi omogočale odprtje vrtcev in osnovnih šol.«
»To je ilustracija padca pravne varnosti v tej državi, ki se je zgodila ob vladavini te vlade v zadnjih šestih mesecih.«
»Zamrznitev minimalne plače, ki se mora v skladu z zakonom zvišati na začetku prihodnjega leta, je za sindikate, vključene v KSJS, povsem nesprejemljiva.«
»Bolj nas pa preseneča in moti, da k zadevi kljub pozivom niso pristopili regionalno.«
»Socialni partnerji vse izvejo iz medijev, neki vzorec delovanja te vlade.«
»Izraz storitveni del javnega sektorja 'pesniška iznajdba'.«
»Bojim se, da glede na procese, ki potekajo vzporedno s tem, kot je oblikovanje posebnega položaja za zdravnike, v mislih ni imel tega.«
»Gre brez olepševanja za poskus vplivanja politike na avtonomijo medijev, bobu je treba reči bob.«
»da je napredovanje v vzgoji in izobraževanju bistveno težje kot v večini drugih delov javnega sektorja«
»Se je pokazala celotna paleta konfuzije, neenakosti, nepravičnosti.«
»Treba zadevo urediti, sicer bo prišlo do podobne situacije kot v Franciji, ko so zdravstveni delavci prišli na cesto.«
»Razlog za obstrukcijo je zloraba ustave v delu, ki daje državnemu svetu pravico, da od državnega zbora zahteva, da o posameznem zakonu še enkrat odloča.«
»To mu znižuje verodostojnost in ugled, kolikor ga še ima, in pri tem ne želim sodelovati.«
»Če je tako, so na eni strani zaposleni izpostavljeni večjim tveganjem za okužbe in verjetno tudi upravičeni do tistih dodatkov, ki so jih bili deležni naši kolegi in kolegice v drugih delih javnega sektorja.«
»Del učiteljev dvomi o izvedljivosti priporočil NIJZ-ja.«