»Bo Slovenija s strukturo 39 odstotkov šolajočih z znanji iz družboslovja, humanistike in umetnosti napram 37 odstotkov z znanji iz naravoslovja, tehnike in informatike sredi četrte industrijske revolucije sploh kakorkoli konkurenčna državam, kjer je to razmerje 1 proti 2?«
»Iz dobrega inženirja ali zdravnika velikokrat skozi poklicno kariero nastane tudi dober menedžer. Izjemno redko pa iz dobrega ekonomista, filozofa ali pravnika skozi poklicno kariero nastane dober inženir ali zdravnik.«
»Nima smisla, da se teh odločitev lotevamo tako, kot so se jih že včasih naši predhodniki v preteklosti in smo potem ustvarili na tisoče mladih brez možnosti zaposlitve tako v Sloveniji kot okviru skupnega evropskega trga.«
»Vpisna mesta na javnih fakultetah ne morejo biti neka zbirka želja tistih, ki te fakultete vodijo, ampak je to strateški razvojni dokument države, ki ga je treba jemati zelo resno.«
»A smo se skupaj odločili, da je najbolj smiselno, da začasno to funkcijo prevzamem sam in predlagam novega ministra takoj, ko se razreši situacija, ki je nastala po odločitvi sveta DeSUS-a o izstopu iz koalicije.«
»Če smo priča poslabševanju, večanju števila okužb ali pa stagnaciji, potem pa seveda nima smisla upoštevati nekega visokega odstopanja od zemljevida, ker v tem primeru bomo kmalu v kaosu, in to je zadnje, kar si vsi skupaj želimo.«
»Ne vem, ali naj to jemljem resno ali ne, ampak glede na to, da opravljam tudi funkcijo ministra za zdravje, se bom pozanimal pri pristojnih institucijah, kako pomagati takim, ki trosijo takšne nebuloze.«
»Res žalostno, da so otroci Jerneja Pikala že več kot 80 dni brez podpore in v stiski. Kaj počne center za socialno delo? Bo potreben odvzem? Moja dva osnovnošolca pridno vsak dan delata šolo na daljavo, z vso podporo. Hvala učiteljicam. Stiska pa, ko morata z računalnika.«
»Če bi se to dogajalo v Avstriji, bi izgubili službo. V praksi se bojim, čeprav je to v skladu z zakonom o nalezljivih boleznih, se to pri nas ne bo zgodilo. Bodo lahko opravljali tudi naloge šolanja na daljavo.«