»po dolgih letih sodelovanja s čudovitimi partnerji ta film pomemben dosežek. Je prvi celovečerni animirani film za otroke s slovenskim producentom in režiserjem, kjer so vsi producenti enakovredni partnerji - kar je v tej industriji redkost. To ni le pomemben trenutek za film, temveč tudi zgodovinski mejnik za slovenski animirani film in filmsko krajino nasploh.«
»Festivalska publika si želi zahtevnejših, umetniških filmov.«
»Animirani filmi so se uspeli vtihotapiti tudi v filme za široke mase.«
»Ni daleč dan, ko bo večina filmov na oskarjih animiranih.«
»Ni mi bilo vseeno, da so film tako dolgo zanemarjali.«
»Načrt je, da Supermedota vrnemo v obliki 11-minutnih epizod.«
»Če ostaneš zvest radosti, čudenju in empatiji, ne potrebuješ nasilja in ne potrebuješ akcije. Vseeno ti bodo sledili. Tako je naše načelo.«
»Verjamem, da so duše otrok dediči zgodovinskega spomina prejšnjih generacij. Ko odraščajo in pridobivajo izkušnje, se ta spomin pogreza vse globlje. Rad bi ustvaril film, ki bo segel do te najgloblje plasti. Če bi mi to uspelo, bi umrl srečen.«
»Če bi mi to uspelo, bi umrl srečen.«
»S kolegi že od sedemdesetih let naprej skušamo doseči predvsem eno – stvari bi radi malo umirili; nočemo bombardirati s hrupom in distrakcijami. Pri ustvarjanju filmov bi radi sledili poti otroških čustev in doživljanja.«
»V Manifestu A-Z (Animacija kot orožje) je Ushev imenoval najbolj nevarne družbene grožnje oz. antivrednote in drzno (morda tudi naivno) trdil, da jih lahko umetnost animacije premaga.«
»Prvič je oživel leta 2002, kasneje pa postal bolj otroški.«
»Ampak na način, da se tudi staršem ne bi zdel trapast.«
»Glava je čisto trda in razdeljena na dva dela.«
»Že ko sem bil otrok, sem sanjal o tem, da bi prišel k Disneyju.«
»Posneli so prispevek o meni ‒ v studiu sem bil kar dva dni. Lahko si predstavljate, kako je bilo to za otroka.«
»K otroški ljubezni se je vrnil šele pri 23 letih, češ da se mu je zdelo, 'kot da se njegove slike skušajo premikati'.«