»s konturo posameznih elementov podeželskega življenja vleče nit med plastmi razumevanja teh odnosov včasih in danes: odnos med človekom in živaljo, človekom in letnim ciklom kmetovanja in s tem povezanih običajev, med otroki in odraslimi, odnos do časa, druženja, dela, pozicije in vlog družbenih spolov«
»To je odločitev egiptovskih oblasti.«
»Vsak od teh eksponatov je neponovljiv zaklad.«
»Izbor na razstavi predstavljenih osebnosti je bil kar precejšen izziv, avtorji razstave pa so se pri tem osredinili na predstavnice z različnih področij znanosti in umetnosti in iz poslovnega sveta. Njihov 'seznam' še zdaleč ni izčrpen, vendar so poskušali izbrati zgodbe, ki bodo pritegnile in bodo zanimive.«
»Nedavno obdobje pandemije bo vsekakor odzvanjalo v zgodovinskih pregledih in ga velja temeljito preučiti in zabeležiti.«
»Neubauerjeve fotografije protestov so takoj po prvih objavah na družbenih omrežjih pustile velik vtis in vzbudile pozornost.«
»Njegove fotografije protestov hkrati zvesto dokumentirajo in beležijo kolektivni spomin, ob tem pa eksplicitno dovoljujejo upodobljencem, da pripovedujejo svoje individualne zgodbe, pogosto v trenutkih situacijskega humorja, pa tudi žalosti, skrbi, jeze in surovega nasilja.«
»V preprostosti form in kompleksnosti struktur razgaljajo kot vrhunsko oblikovani objekti, ki z neposredno, a večpomensko sporočilnostjo črpajo iz izkustvenega, empiričnega in izhajajo iz znanstvenega, raziskovalnega, iskalnega, intelektualnega in fizičnega.«
»Skozi psihološki, matematični in mistični pogled nas spodbuja k razmišljanju, raziskovanju ter odkrivanju globin in skrivnosti, ki nas obkrožajo. Prek fotografij nas vabi, da se povežemo s svojo notranjo močjo, spodbuja nas k razmišljanju o temeljnih zakonitostih vesolja in nam omogoča, da se zazremo v čarobnost in mistiko narave.«
»Almira Ćatović je fotografinja, ki ima strast do raziskovanja in ujetja lepote ter raznolikosti sveta okoli nas. Skozi svoje fotografije nas vabi, da se zazremo v podrobnosti in trenutke ter odkrivamo nove perspektive na svet.«
»Njeno sodelovanje na različnih razstavah, pridobljena priznanja in nagrade potrjujejo njeno predanost in talent v fotografskem ustvarjanju. Njena dela so bila cenjena in prepoznana tako s strani strokovne javnosti kot tudi občinstva.«
»Osnovno 'elegičnost umetnosti Nevenke Arbanas še posebej potrjuje'«
»Zaznamuje ga 'procesualnost serijskih variacij motivov lista v različnih kombinacijah'«
»Ena njegovih ključnih značilnosti pa je gradnja 'celotnih ambientov razstavnih prostorov'«
»Osnovno 'elegičnost umetnosti Nevenke Arbanas še posebej potrjuje'.«
»Tega zaznamuje 'procesualnost serijskih variacij motivov lista v različnih kombinacijah'.«
»Ena njegovih ključnih značilnosti pa je gradnja 'celotnih ambientov razstavnih prostorov'.«
»Z nedefiniranimi, zabrisanimi in nerazpoznavnimi obrazi ekspresivnih linij, postavljenimi v brezmejen, monokromen prostor.«
»Ustvarjanje Široka je nagnjeno k eklekticizmu, njegovo ustvarjalno zorno polje je izredno široko in njegove čutne zaznave globoko senzibilne; v tem duhu nastajajo dela, ki so močno senzibilna, barvno intenzivna in gestualno izrazito nabita.«
»Razstava Z brega na breg resda daje vpogled v Huzjanovo novejšo umetniško produkcijo, spontano kratko 'popotovanje' iz ateljeja do galerije, a vendarle je nemogoče spregledati dejstvo, da v isti sapi deluje kot refleksija in kritika številnih družbenih procesov, ki so se zgodili v umetnikovem življenjskem okolju v preteklih treh letih.«
»Na razstavi prepleta koncepte, forme, prostore, ljudi in odnose, s katerimi se je srečeval v preteklih treh letih. Te 'vsestranske in kondenzirane 'prevode' lahko kot vedno doslej beremo skozi fotografije, objekte, slike, knjige in performans; vendar raje kot skozi izrazne medije potujemo skozi umetnikove intimne zgodbe, ki občutljivo razkrivajo premike v osebnih in družbenih odnosih.«
»Zvablja človeka v neskončnost, zbuja v njem hrepenenje po čistem in do kraja nadčutnem.«
»V novem poglavju z naslovom Točka preloma je igralna izkušnja WYT posodobljena z elementi, ki se odzivajo na aktualne družbenopolitične situacije, prostor videoigre pa se prelije v prostor razstave.«
»Galerija in pripadajoča ji 'resničnost' sta le še en košček ledene gore, del sveta 'številnih resnic', v katerem vsakdo izbere oziroma odkrije svojo.«
»Informacijsko-ideološka pot te misije in hkrati osebnostnega testa po besedah ustvarjalcev vodi do več mogočih sklepov – različnih med seboj izključujočih se resnic – ki pa jih igralec ali igralka s svojimi odločitvami ne le določa in izbira, ampak tudi sooblikuje, utrjuje in širi.«
»Projekt osvetljuje delovanje izbranih sodobnih 'slovenskih' arhitekturnih praks, ki so zanimive prav zaradi načina, kako se lotevajo arhitekturnih tem in nalog. Arhitekti se danes ne ukvarjajo več le z oblikovanjem lepih hiš in interierjev, nabor njihovih nalog je to prerasel. Tako so danes mediatorji med uporabniki in prostorom, skrbniki dediščine in prostorski aktivisti, ki rešujejo kompleksne organizacijske in prostorske probleme.«
»Iza in Eva se radi igrata in tega nikakor ne skrivata. Tako v sproščenem duhu prevzemata cikel Mladi kurator, mladi umetnik, pri čemer sta njuni vlogi fluidni.«
»Želita ustvariti brezskrbno območje, kjer se slehernik sme zgolj prepustiti zabavi, pozabiti na tuja mnenja, skrbi in dolžnosti, ki bdijo nad njim. To bosta dosegali s pomočjo igre, skupnega temelja vseh naših otroštev, sredstva učenja, druženja in raziskovanja.«
»Jožica Medle s plastenjem, nizanjem in kompozicijskim zlaganjem prikazuje in ustvarja svoj lastni 'likovni organum', v katerem se glas stvarnice narave in glas človeka združujeta v ekspresivno melodijo ubranosti.«
»Narativ razstave je zgodba o dvajsetem in enaindvajsetem stoletju, ki predstavlja eno od možnih razlag časa, v katerem živimo, in vzrokov, da danes smo, kjer smo.«