»Monokromatična dela Blažke Križan imajo strukturo tridimenzionalne reliefnosti, v kateri se srečujeta estetska igra sence in svetlobe.«
»V predani tehniki rezljanja papirja in v uglajeni gibkosti reza se skriva premišljena in intuitivna umetničina značajnost.«
»Dela Blažke Križan nosijo v kompozicijah ritem in dinamičnost, ki prehajata v preciznih daljših ali krajših intervalih, postopoma in mehko.«
»Equrna je videti kot odložišče ali skladišče, kamor je nekdo izpraznil vsebino svoje kleti ali podstrešja, pa vse skupaj še malo zlepil, razbil in morda ponovno zlepil.«
»To počnem zavestno, z namenom, da bi zgradil še kompleksnejši sistem – stremim k izgradnji metasistema, v katerem je neskončno informacij, ki jih mora nato gledalec sam razbirati. Soočiti se mora z objektom, ki ga potem prepozna ali pa ne prepozna.«
»Ustvarjam zelo procesualno in eksperimentalno. Selektivno izberem predmete, iz katerih nato zgradim končni objekt ali sliko.«
»Kar ostaja, so univerzalne norosti in neumnosti družbe; čas teče, stvari pa ostajajo iste.«
»Človeštvo je namreč v zadnjih dveh stoletjih naredilo neverjeten tehnološki preskok, vendar pa je pospešeno izgubljalo vrednote, zaradi katerih je svet prijeten prostor za življenje.«
»Nastalo je več serij frotažev na različnih podlagah, najboljše je umetnik prenesel še v grafični niz oziroma serijo odlitkov.«
»S prestopom v dva medija, ki ju v osnovi določa reproduktabilnost, umetnik v svojih raziskovanjih seže iz območja forme v območje produkcije in se tako vrne k problematičnemu izvoru svojih raziskovanj: na tej točki se namreč kar samo od sebe postavi vprašanje o (ne)smiselnosti umetniške (hiper)produkcije v sodobni družbi – a to je že tema za novo razstavo.«