»Če tekočih poslov nočete opravljati, odstopite!«
»Zaščitite javno RTV in STA pred uničevalnimi vplivi vsakokratne aktualne politike.«
»Da bi dosegli daljnosežnejše cilje na področju kulturne dediščine, se strinjamo s stališčem držav članic, da bi morala biti kulturna dediščina vključena tudi v druge posebne cilje, zlasti v cilj Pametnejša Evropa in Bolj zelena Evropa.«
»Namesto prilagajanja na okoliščine s pasivnim pristopom premeščanja sredstev v prihodnja leta ali zniževanja, kjer so do tega pripeljale okoliščine epidemije, pričakovali proaktivno politiko uvajanja dodatnih ukrepov ali krepitev obstoječih mehanizmov.«
»Zato ker imamo poleg tekočih realizacij še cel kup nerešenih vprašanj zavoljo epidemije in bi bilo potrebno tudi v nastali situaciji po vzoru drugih področij intervenirati z dodatnimi ukrepi, kot smo že večkrat predlagali.«
»V Svizu ne verjamejo v naivnost političnih odločevalcev in tega, da jim ni v celoti jasno, da mačehovski odnos do kulture in kulturnih industrij, z dolgotrajnim in celo sistematičnim zniževanjem sredstev, ne bo imel večplastnih negativnih posledic za skupno življenje državljank in državljanov Slovenije.«
»Zato zahtevamo, da vlada iz načrta rebalansa umakne napovedana znižanja, poslanke in poslance pa sindikat poziva, da se zoperstavijo in glasujejo proti nesprejemljivi politiki vlade na področju kulture ter si raje prizadevajo slediti dobrim praksam večine držav EU-ja, ki umetnosti in kulturi ter kulturnim industrijam v svojih proračunih namenjajo dodatna sredstva – ne le za preživetje, ampak tudi za razvoj in s pogledom v prihodnost.«
»Ker besedilo, ki v svojem bistvu promovira in spodbuja zanimanje za uprizoritveno umetnost in promocijski projekt Mi smo #odprti za kulturo, med ljudmi očitno vzbuja negativna čustva in nestrpnost, se bo državna sekretarka v prihodnje vzdržala slehernega komentarja s področja uprizoritvene umetnosti, čeprav je bila desetletja gledališka kritičarka in prejela tudi Stritarjevo nagrado za mlado kritičarko.«
»ji je slovenska variacija na Psiho odstrla vpogled v imenitno gledališko interpretacijo Domna Valiča, obenem pa s svojo linearno dramaturgijo odprla vprašanje sporočilnosti, vrednotenja in tudi vrednosti dramskih besedil, ki gledalca zgolj še nagovarjajo, ne pa več opozarjajo na osebnostne in družbene zdrse«
»v kakšni meri ta odsotnost avtorske kritičnosti in zgolj popisovanja patološkega stanja posameznika pušča gledalca praznega, blokira njegovo lastno osebno in družbeno kritičnost in tako vzpostavlja nevarno območje vsega dovoljenega«
»Mi kot umetniki smo tisti del družbe, ki zgodovinsko prvi zaznava in reflektira te zaznave. S tem dejanjem smo izkazali svojo tradicionalno družbeno odgovornost, na družbi pa je, da s tem signalom dela naprej.«
»V tej situaciji so kultura in kreativni poklici tisti, ki lahko v družbo pripeljejo nove ideje in so lahko laboratorij za inovativne koncepte za izhod tudi iz krize, s katero smo soočeni.«
»Ukrepi, s katerimi se zdaj hvali ministrstvo, so socialni ukrepi in nimajo nikakršne zveze z umetniško oziroma kulturno produkcijo.«
»Omemba rednega dela ministrstva ni v nikakršni zvezi z ukrepi zaradi posledic epidemije in je navadno zavajanje javnosti.«