»Te stvari so bile v bistvu vsebinsko že zdavnaj usklajene, potem pa se je znotraj vlade to zavlačevalo mesece in mesece tako, da sem v zadnjem času napisal več ostrih pisem ministru in to je bila tudi točka dnevnega reda današnjega sestanka.«
»Menim, da smo dovolj čakali, dovolj rokov je bilo, dovolj časa za vlado, da se organizira. Žal se je dogajalo, kar se je dogajalo, in mislim, da bi bil ta aneks dober obliž za nadaljnje sodelovanje in delo v tej obliki pogajanj glede zdravstvenega plačnega stebra.«
»Za ministrico je to nova tematika, treba je bilo razložiti določene zadeve, ki so se dogajale, ki jih ona ne pozna, vendar mi njena prisotnost vliva neko upanje, tudi zaradi tega, ker zastopa zdravstvo. In kot odgovorni nosilci zdravstvene dejavnosti si štejemo v čast, da bo prisotna na teh sestankih.«
»Na marsikatero vprašanje smo našli tudi odgovor oziroma rešitev, ne pa na glavna vprašanja. Glede glavnih pripomb smo se dogovorili, da bomo poiskali še dodatne argumente.«
»Odzivov je veliko in očitno je, da se lahko člen lahko interpretira na več načinov, da je mogoče zapisan dvoumno, kar nam je jasno sporočilo, da moramo premisliti in člen ustrezno zapisati, da bo to dvoumje izginilo in da bomo dejansko vedeli, da gre za izredni ukrep.«
»Politiko prosimo in pozivamo, da se ta zakon spremeni in skladno z mnenjem zdravniških društev in tudi sindikata pripravi tako, da bo sprejemljiv tudi za nas, za zdravstvene delavce, ki v tem procesu delamo.«
»Razmere v slovenskem zdravstvu glede čakalnih dob, glede dostopnosti zlasti primarnih zdravnikov niso dobre, in nas skrbi, da bi se tak člen uporabljal v teh razmerah, za katere pa smo najmanj krivi zdravstveni delavci.«
»Nedopustno je, da telefoni v ambulantah pogosto zvonijo v prazno, da se v mnogih primerih ne vračajo klici, da ambulante ne odgovarjajo na elektronska sporočila ali na sporočila na posameznem portalu, ki ga uporabljajo za komunikacijo s pacienti.«
»Ugotovili smo velike razlike v odzivnosti med ambulantami na primarni ravni. To je nesprejemljivo, saj morajo imeti vsi v državi enakovreden dostop do zdravstvenih storitev in biti deležni potrebnih zdravstvenih ukrepov takrat, ko jih potrebujejo.«
»Nesprejemljivo je, da telefoni zvonijo v prazno, da se ne vrača klicev, da se ne odgovarja na elektronska sporočila, da nimamo neke integrirane zdravstvene obravnave, ampak se ljudi pošilja po različnih izvajalcih.«
»Protokol ne predvideva sankcij, temveč sodelovanje s pacienti, ozaveščanje in spodbujanje, pa optimizacijo naročanja.«