»Učiteljski poklic v slovenskem prostoru izgublja vrednost.«
»Nujno je treba dvigniti plače začetnika.«
»Tako se enostavno ne da preživeti.«
»Dajmo se vprašati, zakaj smo mi sproducirali diplomiranega učitelja razrednega pouka, ne sme pa v razred.«
»Da lahko zdaj vzamemo nekoga, ki nima strokovnih izpitov za dve leti, je odlično.«
»To je neetično, meni se to ne zdi korektno do ljudi. Mislim, da se v srednjih šolah to ne dogaja, ker imamo tudi popravne izpite in mature, je pa to aktualna problematika zlasti na osnovnih šolah.«
»Manko učiteljev se v praksi kar pozna. Jaz sem naredila en ukrep, da sem razpisala delovno mesto za nedoločen čas. Si pa pomagamo zlasti s študentskim delom, tako da upam, da bomo tudi letos lahko pokrili manko na ta način.«
»A šolske oblasti, še zlasti pristojni minister Darjo Felda, še vedno mirijo, da je vse pod nadzorom.«
»Pomembno je, da se tudi politiki zavedajo, kako pomembno vlogo opravljajo pedagoški delavci, in da znajo to na ustrezen način sporočiti.«
»Učiteljski poklic v slovenskem prostoru izgublja vrednost, prav tako imajo ljudje več možnosti zaposlovanja tudi zunaj države.«
»Nujno je treba dvigniti plače začetnika. Bom dala primer: Človek je končal fakulteto za informatiko in je začetnik, dobi 1000 evrov plače. To je to res grozno.«
»Dajmo se vprašati, zakaj smo mi sproducirali diplomiranega učitelja razrednega pouka, ne sme pa v razred, ker mora biti magister razrednega pouka.«
»Kot družba lahko storimo več.«
»Zato, ker smo imeli tudi mi poskus samomora, smo se odločili, da bomo poskrbeli za varnost na tak način, da sploh ne bo možnosti, da bi kdo to naredil.«
»Včasih ga je treba odsloviti, ker že v vrsti čaka drug.«
»Alarm je v celi družbi. Zdi se mi, da bi morali vzgojiti tudi starše ali jih naučiti. Ko pa starše pokličemo v šolo na skupinski razgovor, skupinsko usposabljanje, ne pride nihče.«
»Problematično je zaradi tega, ker se pomen pedagoškega znanja zmanjšuje. To je, ne da obvlada svojo stroko, slovenščino, kemijo, matematiko, ampak to, da zna poučevati.«
»Noben administrativen ukrep ne more rešiti tega problema. Treba je dvigniti plače učiteljem, povrniti v ugled v družbi in potem se bodo odločili.«
»In seveda pod pogoji za eno leto marsikdo, ki bi ga po profilu potrebovali v šoli, ni bil pripravljen prestopiti v šolstvo.«
»Kandidati so zdaj mogoče razmislili o svojih sposobnostih in se prijavljali, kje imajo boljše možnosti za vpis v prvem krogu.«
»Se je v pripravljalnih dokumentih pozabilo na izobraževanje odraslih in odraslih s posebnimi potrebami.«
»Pri pripravah vseh teh sprememb ni tiste vključenosti, kot bi si želeli.«
»Pogreša vključenost ravnateljev in praktikov.«
»Pri prenovi učnih načrtov je vse preveč prepuščeno nepraktikom.«
»Saj se s tem na področju šolskega prostora preveč drobimo.«
»Ko bo že jasno, koliko nas je.«
»Če bo do izstopa prišlo, se bo s tem oslabila reprezentativnost zveze.«
»Res zracionalizirati, kar se zracionalizirati da, glede na to, da je to zelo veliko na digitalni bazi trenutno in najbrž vsak delovni zvezek ali druga potrebščina nista potrebna.«
»To sem tudi doživela, seveda se pri vsakomer, ki ima šoloobvezne otroke, to dogaja. Na srednjih šolah imamo zelo malo delovnih zvezkov, ker tudi kot tržna niša nismo zanimivi v tem smislu. Vsekakor je treba dobro premisliti, ali je to sploh potrebno.«
»Učitelji hodimo k njim v goste in se trudimo izvajati pouk v teh večinoma nenamenskih učilnicah.«