»Takšne izjave so neodgovorne, škodljive in popolnoma neprimerne.«
»Ko prideš v ravnateljevo pisarno ... Ne mi reči, da vam nobeden ni rekel, kaj boš kaj spil, kdaj.«
»V tem primeru pričakujemo, da se za svojo izjavo tudi javno opraviči.«
»Kot vodstvo šol se trudimo, da dijakom privzgajamo odgovorno ravnanje in jih osveščamo o negativnih posledicah alkohola na njihovo zdravje in življenje.«
»Takšen pogled je čista manipulacija.«
»Če bi si sejo ogledali v celoti ... in prisluhnili našim argumentom, bi to tudi prepoznali.«
»S predlagano spremembo zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja urejamo zlasti tista področja, ki predstavljajo razvoj in višjo kakovost na področju vzgoje in izobraževanja.«
»V preteklih letih so bila ta sredstva relativno skromna, in ker imamo na področju vzgoje in izobraževanja ogromno objektov, ki so stari 30, 40, nekateri tudi 100 let, je takšen delež nujen.«
»Tam, kjer se bodo ravnatelji dogovorili z učitelji, lahko učitelji delajo v obsegu 120 odstotkov. To do zdaj ni bilo mogoče.«
»Tu želim poudariti, da ne gre za diskrecijsko pravico ministra, natančno so določeni pogoji, pod katerimi minister ne da soglasja k imenovanju ravnateljev.«
»Če ministrstvo prevzema eno odgovornost, naj potem prevzame tudi drugo, ne pa da takrat, ko ti ne paše najbolj, prepustiš odgovornost lokalni skupnosti.«
»Če je minister zgolj politična figura, potem je to lahko zelo sporno določilo.«
»20 let smo v šolstvu stopicali na mestu, kar pomeni, da je sistem v resnici tonil.«
»Če samo pogledamo, kdo sestavlja ta svet: nihče ne potrebuje nobenih referenc, da bi poznal delovanje šole.«
»Od ravnatelja lahko zahtevajo celo, da sprejme protizakonite odločitve.«
»Dober ravnatelj se temu seveda upre, posledica pa je lahko to, da je razrešen.«
»Stroka smo ljudje, ki že dolgo delamo v tem poklicu.«
»Ne smemo pozabiti, da so tudi učitelji samo ljudje, ki zmorejo določene obremenitve samo krajši čas.«
»Glede na tempo, v katerem so se začele stvari razvijati, verjamem, da bo šlo vse skupaj v pravo smer.«
»O tem, kdo bo vodil šolo, katere pomembne odločitve bodo sprejete ali zavrnjene, odločajo popolni laiki.«
»Narediti moramo vse, da bomo znali ukrepati pravilno, hitro in učinkovito.«
»Živimo v nekem čudnem svetu, kjer nam asimetrične grožnje, hibridne grožnje dnevno napadajo podsisteme države. Ne nazadnje je to drug čas, na katerega se moramo prilagoditi.«
»Ob izrednih razmerah nimamo časa brati elektronskih sporočil. Predlog je, da ministrstvo za vzgojo in izobraževanje ali policija z nami komunicirata preko službenih telefonov.«
»Bilo bi dovolj obvestilo 'smo seznanjeni, da so posebne razmere, preučujemo, brez panike', kar bi pomirilo marsikoga med nami.«
»Policija je odigrala svojo vlogo tako, kot je treba, saj so ravnatelji po njenih navedbah pri policiji dobili informacije, ki so jih pomirile.«
»Sveti imajo zelo velika pooblastila, pa pravzaprav ne prevzemajo nobene odgovornosti.«
»Najbrž bi staršem in dijakom tudi na manj slikovit način lahko sporočil, da je število od staršev opravičenih ur in dni odsotnosti od pouka težava, in v tem primeru bi bil, domnevam, v celoti preslišan. Zdaj sem bil slišan, sam še vedno stojim za vsemi svojimi odločitvami.«
»Vsa ta kričanja, dretja, žalitve na osebni ravni, to je bil ta glavni razlog.«
»Želim povedati, da je vpliv, ki ga imajo različne interesne skupine v svetu zavoda, pa tudi v javnosti, v škodo vzgojno-izobraževalnemu delu.«
»Kljub temu pa poudarjamo, da tovrstni starši ne predstavljajo večine. Večina staršev je razumevajočih in sodelovalno naravnanih.«