Omemba: Matjaž Ivanišin

Citati, pri katerih je bil v viru omenjen/a avtor/ica Matjaž Ivanišin.

Ti citati niso nujno avtorjevi. Te najdete na avtorjevi strani.

9. december 2019

»sestavljajo filmi različnih obdobij in različnih žanrov ter eminentnih filmskih avtorjev, med katerimi so tudi Leni Riefenstahl, Miloš Forman, Corneliu Porumboiu, Jorgen Leth«

Programski cikel, ki ga zaključuje film Muhammad Ali the Greatest ameriško-francoskega režiserja Williama Kleina, 'sestavljajo filmi različnih obdobij in različnih žanrov ter eminentnih filmskih avtorjev, med katerimi so tudi Leni Riefenstahl, Miloš Forman, Corneliu Porumboiu, Jorgen Leth,' so še zapisali pri SFC-ju.
8. oktober 2019

»Dober človek je bil, delaven.«

Vaščan se spominja pokojnika Oroslana kot dobrega in delavnega človeka.
8. oktober 2019

»Kako je tisti, ki je umrl, še prisoten na obrazih tistih, ki živijo?«

Matjaž Ivanišin postavlja vprašanje o prisotnosti umrlega v spominih živečih.
8. oktober 2019

»Uporaba filmskega traku se nama je zdela prava izbira za doseganje teh ciljev.«

Matjaž Ivanišin razlaga izbiro uporabe filmskega traku pri ustvarjanju filma Oroslan.
8. oktober 2019

»A tudi če je nekaj po učbeniku napačno, je lahko v določenem kontekstu pravilno in pomembno.«

Matjaž Ivanišin poudarja pomembnost konteksta pri ocenjevanju pravilnosti v filmski umetnosti.
20. september 2019

»Tam je šlo bolj kot za dobesedni jez za tisti metaforični jez, ki ga prebijemo s tem, ko govorimo, ko na dan izpustimo potlačene resnice.«

Zametek ideje za Ivanišinov celovečerec Oroslan se je pravzaprav rodil s kratko zgodbo, v kateri je Zdravko Duša preigraval teme slavne irske drame.
20. september 2019

»Na neki točki sem jo začel brati skozi prizmo svoje lastne izkušnje in v njej začutil osebno sidrišče.«

Ivanišin, ki je bil po lastnih besedah 'presunjen nad tem', kakšne občutke je v njem vzbujala zgodba iz gledališkega lista, se je k njej vračal vedno znova.
20. september 2019

»Sam nisem šolan snemalec in primeren se mi zdi Matjažev opis najinega skupnega dela – žlahtni amaterizem.«

K atmosferi je s statičnimi in pogosto oddaljenimi kadri veliko pripomogel Ivanišinov stalni sodelavec, direktor fotografije Gregor Božič.
20. september 2019

»Med svojimi raziskavami sem hodil po vaseh ob meji in dobro spoznaval tudi Benečijo.«

Za literarni navdih so ji služile tri zgodbe Antona Pavloviča Čehova, pa tudi Božičevo strokovno ukvarjanje s starimi sadnimi sortami na Goriškem.