»Razgovor ni potekal v smislu raziskovanju okoliščin dogodka in ugotavljanju krivde.«
»Otroci ne znajo več skomunicirati.«
»Vidim na TikToku v komentarjih kakšni osebi, ki objavi kak video, da ji pišejo grde stvari.«
»Na Safe.si ugotavljamo, da so najstniki nekje od vključno 6. razreda osnovne šole intenzivni uporabniki družbenih omrežij.«
»Družabna omrežja so narejena tako, da skušajo z različnimi prijemi, kot je način prikazovanja novih vsebin z drsenjem po zaslonu, prikazovanje vsebin, ki so všečne uporabniku, in pa možnost všečkanja, čim dlje zadržati uporabnika pri uporabi.«
»Najstniki so z vseh strani obkroženi z lažnimi posnetki.«
»Težave, kot sta negativna družbena primerjava in tesnoba, obstajajo na svetu, zato bodo obstajale tudi na družbenih medijih.«
»Na vizitah že dolgo opažam, da pacienti, ki so kadilci, bolniške sobe ne zapustijo brez svoje škatlice cigaret, čeprav danes vendarle kadi manj bolnikov kot v preteklosti.«
»Heka se vedno človeka, nikoli naprave.«
»Uporabnike je treba ustrezno izobraževati, da bodo postali dovolj pametni in pogumni, suvereni, da bodo uporabljali te tehnologije.«
»Varnost ni izdelek, ampak proces.«
»Če mama in oče na Facebooku objavljata družinske fotografije, kako naj mladi razumejo, kako naj skrbijo za osebno varnost na spletu.«
»Več svojih osebnih podatkov kot posameznik deli na spletu, bolj pristranske selekcije informacij in enostranske obveščenosti je deležen in do večje polarizacije družbe prihaja.«
»Zasebnost ni več dana, ampak jo moramo, kot javnost, ustvarjati, zanjo skrbeti in si jo včasih tudi priboriti.«
»Bi morali biti skrbni, ozaveščeni državljani na področju svojega digitalnega življenja.«
»Snapchat in Instagram sta predvsem družbeni omrežji mladih, kar ne pomeni, da ju ne uporabljajo tudi starejši. Na Facebooku smo vsi, vendar so mladi manj dejavni, medtem ko je Viber omogočil starejšim, ki imajo sorodnike v tujini, najcenejši in najoptimalnejši način, da ostanejo v stiku z njimi.«
»Ena večjih težav je, ko začne nastajati t. i. informacijski mehurček, ki uporabnika zapre v omejen krog informacij. Gre za to, da algoritmi na omrežju vsiljujejo informacije, ki uporabnika zanimajo, ne ponujajo pa alternativnih virov, ki bi morda izpodbijali to prepričanje.«
»Recimo, da nas zanima, ali je Zemlja ploščata. Sistem umetne inteligence to ugotovi in nam pokaže filmček o ploščati Zemlji. Ko prvič iščemo, najdemo enega, drugič dva, tri, pet, dokler na koncu ni vse podrejeno temu in kar naenkrat dobimo občutek, da ves splet govori o tem, da je Zemlja ploščata.«
»Nekateri bolj kritični avtorji, recimo Sigmund Bauman, pravijo, da je ljubezen dokončno komodificirana, da je postala potrošniški predmet, kar se vidi po sistemu profilov, kjer odkljukaš 'želim to in to', enako kot v trgovini, kjer izbereš, kar želiš.«
»Aplikacije monetizirajo svoje storitve tako, da se povezujejo z oglaševalskimi in analitskimi podjetji, trgovinami za aplikacije in podobno. Tu se generirajo podatki, ki prinašajo dobiček, za to pa potrebujejo čim aktivnejše uporabnike in uporabnice.«
»Mislijo, da bodo na telefon naložili aplikacijo starševskega nadzora, da bo problem rešen in da se jim ne bo več treba ukvarjati s tem. To je v resnici samo en pripomoček, majhen del rešitve problema.«
»Nekateri pravijo, da je spletnega nasilja toliko, da to ni nič takega. Ko pridemo do točke, da je nasilje nepomembno, smo kot družba zabredli zelo daleč. Vsakršno nasilje je nesprejemljivo, to je treba ponavljati in vcepiti v našo zavest.«