»To traja že predolgo in otroci tega več ne zmorejo. Želimo si, da se vsaj še četrti in peti razredi vrnejo v šole, najbolje pa kar vsi, ker smo že vsi utrujeni.«
»Starše znova obveščam, da so maske v zavodih vzgoje in izobraževanja še vedno obvezne.«
»Vsakdo, ki prihaja v okvir sistema vzgoje in izobraževanja, ima svoj del odgovornosti – ravnatelj je odgovoren za sistemsko in organizacijsko pripravljenost, ne moremo pa pričakovati, da bo ravnatelj prevzel odgovornost za vse, stvar je tudi na posamezniku.«
»Vsi najbolj želimo, da bi se vrnila tista normalnost, ki smo jo poznali pred epidemijo.«
»Izobraževanje na daljavo ni primerljivo s tistim v šoli, kakovost je zelo vprašljiva, na vsaki šoli poteka drugače, dijaki so v veliki meri odvisni sami od sebe, medtem ko so na drugi šoli vodeni skozi celoten proces, tudi dostopnost do gradiv je še vedno nepopolna.«
»Želimo in pričakujemo, da se pri odločanju o ukrepih, ki naj bi pomagali zamejiti širjenje epidemije, upošteva mnenje ravnateljev, učiteljev in drugih pedagoških delavcev ter se ne sprejemajo ukrepi, ki onemogočajo uresničevanje pravic otrok in jim celo povzročajo nepopravljivo škodo.«
»V preteklih mesecih smo namreč jasne načrte in bolj temeljite smernice na tem področju pogrešali.«
»Dijaki se zavedamo resnosti situacije in zmožnosti zdravstvenih kapacitet ter pomembnosti delovanja ostalih panog, predvsem gospodarstva, a se nam zdi, da se izobraževanja trenutno ne ceni dovolj in da smo srednješolci ponovno v slabšem položaju.«
»Le tako se lahko izognemo postavljanju dijakov v neenak položaj in vsem zagotovimo enake zmožnosti izobraževalnega procesa.«
»Šestošolcem, devetošolcem in dijakom zaključnih letnikov na srednjih šolah je treba povedati, da tako nacionalno preverjanje znanja kot matura oziroma zaključni izpiti bodo.«
»Virus ni prizadel samo javnega življenja, ampak tudi izobraževanje. Situacija je nova tudi za profesorje, zato pozivam dijake, naj profesorjem pomagajo, če imajo ideje, kako izboljšati pouk. Samo s skupnimi močmi lahko naredimo izobraževanje primerljivo.«
»Na drugi strani je tudi res, da zaradi epidemiološke slike tako velikih skupin otrok ne bo moglo biti v istih prostorih. Vrtci so praviloma prostorsko omejeni.«
»Ker če se bo to zgodilo zadnji trenutek, bo katastrofa.«
»Kdo, če ne vzgojitelji in učitelji, ve, kako naj bi te stvari funkcionirale?«
»Ne moremo pa tega narediti tako hitro, če želimo zagotoviti, da bo sistem deloval in bo varen.«
»Če bomo v šole sprejemali prvo triado, torej učence od 1. do 3. razreda, pomeni, da bo zelo velik del šole prazen in se bo dalo lažje zagotavljati povečano razdaljo med učenci, medtem ko v vrtcu te možnosti nimajo.«
»Morda bi lahko skušali zagotavljati večjo razdaljo med učenci, a če bomo delili razrede na pol, rabimo še enega učitelja za drugo polovico.«
»Mi smo tisti, ki bomo to izpeljali, če bo varno.«
»Situacija je za vse nova, skrajno neugodna in težka, še posebej za letošnje maturante.«
»Menimo, da je mogoče tudi s pomočjo preverjanja in utrjevanja pridobiti določena kakovostna znanja.«
»Želimo si, da bi te postopne ukrepe peljali čim bolj vzporedno (ko se postopno odpira gospodarstvo, da se postopno odpirata tudi naš izobraževalni in varstveni del), če pa to ne bo mogoče, pa predlagamo, da se to pelje po načinu kot do zdaj.«