»Prelomna ne bo samo zaradi prelomnega koronavirusnega časa, ampak tudi zato, ker bo po 23 letih to moja zadnja sezona umetniškega vodenja Prešernovega gledališča.«
»Pripravljajo jo v koprodukciji z Mestnim gledališčem Ptuj. Študijski proces za Mamo že poteka.«
»To je predstava o nasilju, o konkretnem in sistemskem nasilju, ki v središče postavlja žensko.«
»Historijo o stanovanjski problematiki kranjskega velikana Rudija Šeliga pripravlja mlada ekipa ustvarjalcev, ki bo v presenetljivo aktualno dramo vnesla popolnoma sveže poglede novih generacij.«
»Lorenci si želi skupaj z igralci prodreti v korenine njihovega otroštva in skupaj z njimi 'podoživeti' stanja in emocije, ki so jih doživljali ob pripovedovanju pravljic.«
»Prav zdaj ta čas, ko se pogled ponovno in v našem okolju do zdaj morda najbolj priostreno usmerja v problematiko spolnih zlorab in sistemskega nasilja.«
»In zato je pravi čas za tako igro – 'neizprosno iskreno v izpovedih in trdno v stališčih, ki jih je nujno zavzemati do teh tem.'«
»Morda samo s to razliko, da so bile v srednjem veku t. i. čarovnice obsojene na grmado, danes pa so obsojene na stigmo noric in psihiatrično obravnavo.«
»Besedilo Pod oblakom jezero je nastalo kot delno avtobiografska impresija življenjskih trenutkov, ki prek situacij, kot so prva spolnost, prva izkušnja z drogo in soočenje s starši, razgrinjajo kaotičnost notranjega sveta odraščajočega dekleta.«
»Pod oblakom jezero je besedilo, ki s svojo fragmentarnostjo in vsebinsko zavezanostjo toku zavesti že v strukturi, še natančneje pa narativi, zahteva izjemno natančno ritmično obdelavo.«
»To je zahtevalo posebno zvočno sliko, ki jo je genialno ustvarila in oblikovala Mateja Starič, s katero sva že od začetka skupaj ustvarjali glasovni koncept igre.«
»Gre seveda za versko prireditev, tako da bo to izjema to sezono. Vabljeni vsi, tudi ateisti.«
»Pa na drugi strani grožnja smrti ali obljuba raja, vnebovzetja, vstajenja, letenja, kot en droben pekel, v katerem naj bi se našel neki smisel, pa se ne.«
»Kot je povedal Divjak, ga naslov nekoliko straši, ker bi lahko namigoval na njegovo biografijo, vendar predstava črpa iz njegovih mladostniških uvidov in časa, ki je bil 'strašljivo podoben realnosti, ki jo živimo zdaj'.«
»Avtorica se 'ne pretvarja, da je naš svet nekaj veliko bolj problematičnega ali veliko lepšega, kot je, ampak ga postavi pred nas takega, kakršen je'.«