»Eksperimentalen in enigmatičen, a hkrati subtilen, iskren in asociativno odprt.«
»Zorni kot, ki napeljuje na neko drugo prisotnost, ki ni prisotnost človeka, ki gleda, stoji, hodi.«
»Lik Roka je na začetku filma tabula rasa, prazna posoda, ki jo Henigman postopoma, prek iskanja lastne identitete, polni z vsebino.«
»Jasno se pozicionira znotraj filma in pomembno pripomore h kontekstu zgodbe.«
»Ivan Gergolet v Možu brez krivde koplje globoko po človekovi naravi in moralnih vprašanjih, ki ga zadevajo.«
»Njen izraz je ponotranjen, diskreten, preprost in fokusiran.«
»Kot prizemljena starejša sestra Špela uspe svoj lik v zelo kratkem času realizirati v (po)polnosti.«
»Vlada je sprejela nove ukrepe.«
»Varuhi formule so predvsem zgodba o izjemni človeški humanosti, ki jo je navdihnilo resnično dogajanje iz leta 1958.«
»Ne vzamemo si časa, da bi si ustvarili mnenje, mogoče si ga tudi več ne znamo. Pomembno je, kaj ti misliš, ne kaj misli tvoj mož, žena, prijatelji, sodelavci, mediji, družbena omrežja . . .«
»Nekoga imaš nadvse rad, z drugim bi najraje bil.«
»Istina problematizira naraščajoče nasilje nad novinarji in vedno bolj strupenim ozračjem za pridobivanje objektivnih informacij v današnjem svetu.«
»Tako kot vlada z ukrepi bomo tudi mi vsak teden poskusili Slovence presenetiti z novimi dozami smeha.«
»Za trajni učinek priporočamo tedenski odmerek v soboto točno ob 20:55.«
»Za zdaj je videti, da nam materiala tudi to sezono ne bo primanjkovalo.«
»Slovenci pa bomo menda končno dobili svoj sev virusa, vsaj tako trdi naš novi strokovnjak Miran s šanka.«
»Bo odrasti težje, kot je pričakovala.«
»Pravo gledališče!«
»Tu nikomur več ni jasno, kje in ali sploh je meja med resničnostjo in fikcijo, vsi pa dobro vemo: četudi resnične izkušnje morda resnično ni mogoče uprizoriti, imamo pred sabo pravo gledališče!«
»Umetniško in ustvarjalno delo, ki ga je opravila Marija Vidau na prizorišču slovenskega gledališča, je primorskemu prostoru dalo pridih univerzalnosti in enkratnosti.«
»Ideje vedno krožijo, čeprav jih zdaj nimamo možnosti izraziti pred ljudmi. Igralec brez občinstva je smešna figura.«
»Simfonijo, koračnico, morda ljubezensko zgodbo z notranjega dvorišča?«
»Pozabljamo, da kar koli se nam zgodi, kakor koli ranjeni bomo šli iz te situacije, nam še vedno ni najslabše na svetu.«
»Prekletstvo Valburge je 'politično nekorektna črna komedija', v kateri pa ne bo nič manj krvi in gravža kot v Gorkičevem prvencu Idila.«
»Mogoče malo pretežek film takrat zame, pustil pa mi je zelo globok pečat.«