»Številni ugledni gospodarstveniki, ekonomisti in podjetniki so si absolutno enotni, da je bila davčna reforma, ki je v Sloveniji končno razbremenila delo, eden od boljših ukrepov prejšnje vlade.«
»Višje plače pomenijo, da ima vsak državljan v denarnici absolutno več denarja. Mi ljudem zaupamo in verjamemo, da znajo iz enega evra narediti dva evra in več.«
»To zagotovo ni prava pot, in če bo vsaka nova vlada vedno odpravila dobre rešitve, ki so bile sprejete v preteklosti, bo Slovenija stopicala na mestu in nikoli ne bo mogla doseči pravega razvojnega preboja.«
»Vlada bi morala pripraviti, pri čemer smo pripravljeni sodelovati, sveženj pomoči za spopadanje z višjimi cenami energentov za podjetja in gospodarstvo.«
»Ključno je zadržati visoko aktivnost gospodarstva in domače porabe, zato bi morali vlado pozvati, naj ne uvaja novih davčnih obremenitev.«
»Slovenija je dovolj bogata država in ta vlada dovolj sposobna, da bo, če se ta energetska draginja odvija še naprej, pomagala tako ljudem kot gospodarstvu.«
»Sredstva za financiranje te vrzeli bomo vzeli iz viškov, ki se ustvarjajo, ko slovenski proizvajalci električne energije to energijo zaračunavajo po višji ceni. Glede na to, da gre v glavnem za državna podjetja, bomo ta sredstva preusmerjali. Tako da vlada bo intervenirala, dokler bo treba.«
»Dokler ta formula ne bo spremenjena, dokler to ne bo zbalansiralo cen, toliko časa bomo intervenirali. Tako da brez skrbi, če kdo misli, da je to samo zaradi volitev in za en mesec ... to nima veze s tem.«
»To pove, da ljudje res hočejo spremembe. Danes ljudje plešejo. Ampak jutri se začne nov dan in jutri bomo začeli trdo delati, da upravičimo zaupanje, to je naša zaveza.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Izvajalci napredujejo po 11 metrov na dan, načrtujemo pa, da bi izvrtali celo po 15 metrov predorske cevi na dan. To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«