»Da bi šli povedat Iata združenju, da bi šli k lastnikom slotov, Lufthansi in vsem partnerjem povedat, da smo tukaj, imamo resnega partnerja, da imamo rešitev. Jaz mislim, da bi lahko to zadržali do trenutka, ko bi mi vzpostavili operativo.«
»Smo se mi odločili, da nikomur ne bomo dali pooblastila, da se lahko v imenu stečajnega dolžnika kot potencialni interesent, ki sploh ni nujno, da bo, kakor koli pogovarja in spreminja ali vpliva na stečajno maso Adrie Airways.«
»Brez kakršnih koli državnih subvencij, 110 evrov povprečna cena karte, 73-odstotna zasedenost, enaka cena goriva kot zdaj in se stvar že v drugem letu izide.«
»Izguba bo. Mi se bomo morali samo odločiti, koliko te izgube smo še pripravljeni prenesti.«
»Naše podjetje nastopa v funkciji, da ugotovimo, ali je v premoženju Adrie Airways še kaj takšnega, da bi se dalo vzpostaviti nazaj letalsko podjetje, točno Adrio z licenco, sloti in z vsem, kar temu pripada. Če se bo izkazalo, da je to mogoče, bomo pripravili načrte in verjetno te stvari odkupili.«
»Imamo dve možnosti, da nam trg uredi te zadeve ali da pri tej zadevi poskušamo dejavno sodelovati tudi sami. Pozdravljam vse iniciative, ki gredo v tej smeri, da nekaj naredimo, da smo bolje povezani. Globoko sem prepričan, da bomo brez novega letalskega prevoznika slabše povezani s svetom.«
»Nekatere zanima le delček, druge več, zato želimo na pogajanjih razjasniti, kaj kdo želi, kakšen je njegov namen in koliko ponuja.«
»Stanje smo proučili in o ugotovitvah obvestili ministrstvo. Več v tem trenutku ne moremo komentirati.«
»Na podlagi analize finančnega stanja Adrie Airways se je vlada odločila, da v Adrio Airways ne bo vlagala denarja.«
»V DUTB-ju so na vprašanja glede izračunov in glede predstavitve poslovnega načrta nekdanjim pilotom Adrie odgovorili le, da 'navedbe ne držijo'.«
»V stečajnem postopku smo do zdaj izvedli več sestankov s tujimi kot tudi domačimi interesenti. Ponudbe po objavljenem vabilu na Ajpes pričakujemo do 11. 11.«
»Zaposleni sodelujejo pri izdelavi zaključnih poslov, predvsem pri inventuri in popisu premoženja, izdelavi zaključnih bilanc, izterjavi terjatev, urejanju informacijskega sistema ter ureditvi statusa vseh zaposlenih.«
»Jasno smo povedali, da je treba to uskladiti tudi z Evropsko komisijo, strinjam se, da bo potrebnih veliko naporov, če bomo ocenili, da je treba v Sloveniji uvesti javno gospodarsko službo za letalski promet.«
»Odgovornost je na Slovenskem državnem holdingu.«
»Predlog nima opredeljenih finančnih učinkov in je škodljiv, saj je trg že sam uredil vse in so tuji prevozniki že prevzeli pomembnejše linije.«
»Ob tem odgovornost za propad Adrie Airways pripisala vsem dozdajšnjim infrastrukturnim ministrom.«
»To je eden najbolj žalostnih dni v zgodovini Adrie.«
»Najprej smo dobili obvestilo, naj pridemo po odpovedi, zdaj pa še, da naj prinesemo vse uniforme, kovčke, ključke, identifikacijske kartice.«
»Obračuna zadnjih plač nismo dobili, ne vem, kako bomo prijavili v stečajno maso, če nimamo dokumentacije.«
»Težko bo pridobiti licence, težko bo ohraniti poklic, ne vem, ali bo v Sloveniji še kdaj potreben. Upam, da ja.«
»Dolgov Adrie je za več kot 60 milijonov evrov. Med večjimi upniki so lizinške hiše, kontrola zračnega prometa, Fraport, regulator zračnega prometa Eurocontrol. Zaposlenim Adria dolguje četrtino plače za avgust in prispevke, približno 600.000 evrov.«
»Danes je bil prvi sestanek z zaposlenimi, sodišče je danes izdalo sklep o začetku stečajnega postopka in tudi oklic za prijavo terjatev upnikov. Zaposlene smo seznanili s stanjem in tudi z našimi predvidevanji za naprej, kako bodo tiste glavne aktivnosti, ki bodo tekle z upravo – priprava pogodb o prekinitvi zaposlitve, popis premoženja, ugotavljanje terjatev. Najbolj važno pa je tudi premoženje družbe, na podlagi katerega bo potekalo unovčevanje in potem tudi poplačilo upnikov, med katerimi so prvenstveno prednostni zaposleni.«