»Vendar se v iskanju družbene relevantnosti pogosto ujamejo v pasti zgolj analitičnih, konceptualnih ali provokativnih pristopov.«
»Izzvale oz. vznemirile so me tiste umetniško celovite predstave, ki presegajo zgolj estetski užitek ali intelektualno intrigantnost ter se dotaknejo človeka v njegovih najglobljih plasteh intuitivnih, asociativnih in duhovnih izkušenj.«
»Pričujoči izbor presega razumevanje gledališča zgolj kot prostora odseva in refleksije – pojmuje ga kot prostor presežnega in transformacije.«
»Ponovno uvajamo časovno strnjen pregled izbora uprizoritev, za katere mislimo, da so zanimive, relevantne in imajo potencial tudi v širšem mednarodnem prostoru, t. i. showcase.«
»Maribor ponovno postane vznemirljivo središče gledališkega vrveža, institucionalnega in sektorskega povezovanja, kulturnih izmenjav in seveda tudi druženja.«
»Delo, ki ga pomenita branje in pisanje, je v nasprotju z vsemi dejanji, ki uničujejo življenje. Pomen tega dela bi rada delila z vami. Tukaj stojimo skupaj za književnost in zoper nasilje.«
»Pravzaprav mi je vse pri srcu, saj sicer tega ne bi počel.«
»V bistvu moraš biti služabnik besede.«
»Kot da sem na začetku, kot da nič ne znam, kakor da nimam pojma … In če uporabiš to metodo tega začetka, je to zelo hvaležna stvar.«
»Kjer koli na svetu se zdaj ustavimo, nas ljudje spomnijo na to, kako izjemna je bila ta predstavitev.«
»Pusti vse in postani nov človek in jaz te bom povzdignil.«
»Rasputin je vse. Rasputin je povsod.«
»Oddaljili ste se od ljudi, ne čutite tragične resnice življenja.«
»Ljudje tekajo in vpijejo, jaz pa nič ne razumem.«
»Nobena osebnost, noben lik se mi ni zdel tako izjemen za radiofonijo kot prav Mahler, ne samo zaradi svoje delno ali pogojno romantične oziroma razviharjene, disonatne glasbe, pač pa tudi zaradi vseh dogodkov, ki so vplivali na moj izbor.«
»Že ob branju besedila sem popolnoma na novo dojela Mahlerjevo življenje in glasbo.«
»Iz te kombinacije sem črpal navdih, kot je Mahler izkoristil razpon čustev v orkestrski predlogi z vsemi sredstvi.«
»Zgodba skladateljeve globoke ustvarjalne in življenjske krize ob pisanju svoje zadnje, desete simfonije, pa je Likarja navdihovala in razpirala možnosti za ustvarjanje zvočnega sveta.«
»Avtor igre se opira na znana dejstva, vendar ustvari živo in poetično misel, s tem pa seže globlje v Mahlerjevo življenje in ustvarjanje.«
»V boju med dobrim in zlim je zajeta avtorjeva kritika sodobnega izmaličenega sveta in izničenega človeka v njem.«
»Pesnik v delu izjemnih pesniških razsežnosti vizionarsko odpira esencialna vprašanja naše dobe.«
»Igra bo pritegnila tudi odrasle poslušalce, saj je njena zgodba posrečena satira na oblast in njen vzgojni sistem.«
»Gledališče se ukvarja s človekom, z njegovimi podobami, smisli, skrivnostmi. In sukati se v svetu globokih in čudežnih skrivnosti bivanja je moj privilegij, ampak tudi močna zaveza etiki gledališke umetnosti. Hvaležen sem svoji odločitvi iz mladosti, da sem za svoj življenjski poziv izbral prav gledališko umetnost. Na tej poti sem namreč srečeval izjemne osebnosti, ki so poleg gledališča soustvarjale tudi mojo umetnost.«
»Gledališče ustvarja drugačen profit; tke vezi med ljudmi, tke strpnost, odstira sovraštvo, drži zrcalo človeški neumnosti in nas nenehno opozarja, kako zlahka pozabljamo na človeške vrednote.«
»Verujem v to, da gledališče raziskuje samega sebe, gledališče je še vedno v kondiciji, ker vidim, da je toliko ustvarjalcev in kreativnih ljudi, ki želijo ustvarjati. Ne nastopati, ampak ustvarjati.«
»Verujem v to, da gledališče raziskuje samega sebe, gledališče je še vedno v kondiciji, ker vidim, da je toliko ustvarjalcev in kreativnih ljudi, ki želijo ustvarjati. Ne nastopati, ampak ustvarjati.«
»Trdo smo delali, ni nam šlo za nič drugega, kot da ustvarimo dobro predstavo, da je sveža. To je bilo vse, nobene druge ambicije nismo imeli.«
»Oder je res magičen prostor, kjer se vse drugo izgubi.«
»Sreča je to, ko vidiš, da je gledalec zadovoljen, to je nam največje darilo.«