»Upamo, da bo ta razširjena kinematografska prodaja povečala prepoznavnost filmov po vsem svetu in spodbudila občinstvo k doživljanju naše umetnosti v kinematografih. Na podlagi številnih pogovorov s partnerji v industriji menimo, da bodo spremembe enako koristile tako ustvarjalcem kot ljubiteljem filma.«
»Sočustvujem z mladimi filmarji, ki jim ne bo lahko doseči desetih trgov. Za navigacijo med novimi pravili bodo potrebovali pomoč ali pa veliko kreditnih kartic.«
»Smo pa našli medijske kampanje in tržne strategije, ki vzbujajo skrbi. O teh taktikah se pogovarjamo neposredno z vpletenimi.«
»Očitno bo treba posamezne elemente pravilnika jasneje pojasniti, da bomo ustvarili okvir za spoštljive, nepristranske in vključujoče kampanje.«
»To je trenutek, da resnično razmislimo o našem članstvu, vseh obrtnih področjih, naši spreminjajoči se industriji, naših oboževalcih.«