»Da so upravičeni do plačila prispevkov za socialno varnost iz proračuna, morajo na pet let dokazovati odličnost in pomen svojega dela. Njihov ekonomski in socialni status je neugoden, kar je posledica desetletij nevlaganja v razvoj sektorja.«
»V kulturi so se predolgo dovoljevale negotove delovne razmere. Temu smo v tem mandatu odločno rekli dovolj in začeli sprejemati vrsto ukrepov za izboljšanje stanja. Z zakonsko uveljavitvijo minimalnih honorarjev smo postavili zgled ščitenja delavskih pravic prekarnih delavcev ne le v Sloveniji, temveč tudi na ravni Evropske unije.«
»Uveljavljeni umetniki bodo lahko dobili višje honorarje. A ključno je, da presekamo s podplačevanjem tistih, ki so v šibkejših pogajalskih pozicijah. Zdaj obstaja zakonska meja, pod katero ne bo zdrsnil noben honorar samozaposlenih, ko delajo za javne zavode.«
»Samozaposleni v kulturi nimajo regresa ali plačanega prevoza, malice, dopustov in bolniških odsotnosti. Ker sami plačujejo tudi stroške, ki jih zaposlenemu nudi njegov delodajalec, je vlada uvedla obtežitveni faktor v višini 1,9, ki zagotavlja dejansko primerljivost plačila.«
»V praksi bo to pomenilo, da bo imel igralec plačane tudi ure, ki jih preživi v maski ali na vaji, glasbenik bo imel plačane tudi tonske vaje, in ne le nastopov. Tako se preprečuje, da bi delodajalec drobil naročilo in krajšal ure, ter zagotavlja minimalne standarde plačila.«
»Spominske hiše so dodana vrednost naši muzejski ponudbi in med obiskovalci zelo priljubljene. V tem mandatu smo obnovili Pelikanov muzej, obnavljamo Prešernovo hišo, domačijo Miška Kranjca in zdaj tudi Kozinovo zidanico.«
»Marjan Kozina, ki je ob vrnitvi v domovino rad ustvarjal na njemu ljubi Trški Gori v svoji zidanici, je zato poleg slovenske tudi pomemben del novomeške zgodovine.«
»Naš grad in park bosta s to prenovo res postala kulturno središče regije. Veseli smo, da bomo lahko novembra ob otvoritvi pokazali nove zbirke, digitalne vsebine in dostopne prostore, ki doslej niso bili odprti za javnost.«
»Vsaka obnova je dolgoročna naložba. Občinam obnova predstavlja velik finančni in kadrovski zalogaj, zato so evropska sredstva ključna. V Ormožu pa ne gre le za ohranjanje notranjih grajskih prostorov, temveč tudi za revitalizacijo zunanjega prostora. Parka, ki bo postal odprt in dostopen prostor za ljudi, vključno s sprehajalci, družinami in turisti.«
»Želimo, da je dediščina dostopna vsem, zato bodo vsebine prilagojene invalidom, slepim, slabovidnim in gluhim. Hkrati bo park dobil nov sijaj s prenovljenimi potmi, zasaditvami in urbano opremo.«
»Vzpostavili bomo multimedijsko stalno razstavo z avatarjem Miška Kranjca, ki bo obiskovalcem odgovarjal na vprašanja, uredili sodobna prenočišča in razvili Miškovo pot z digitalnimi izkušnjami. Poseben poudarek dajemo tudi dostopnosti za invalide, saj želimo, da je dediščina odprta za vse.«
»Kulturna dediščina naj živi skupaj s skupnostjo, ki jo upravlja. Zato nas veseli, da lokalne skupnosti prevzemajo vlogo skrbnikov in dediščino vračajo ljudem.«
»Težava je vlaga. Grajski trg je bil nekoč nižji, s sanacijami skozi leta pa so se plasti trga nalagale in zdaj se vsa voda steka h kapeli. S prenovo se bo to uredilo. Obenem dobimo nove instalacije ter kopijo Svete Trojice, ki je nekoč krasila kapelico in dajala poudarek temu baročnemu času.«
»Pri obnovi takšnih spomenikov se tudi vedno odkrijejo nove stvari, ki nam koristijo za naprej. Verjamem, da bo to še ena takšna uspešna prenova, ki bo dala marsikatera nova odkritja in vedenja glede naše skupne zgodovine.«