»Nadaljujejo se postopki umeščanja v prostor za dodatni tir na trasi novega drugega tira Divača-Koper.«
»Proga bo 'v doglednem času' dvotirna, čeprav je bila načrtovana drugače.«
»Ukrajinska stran na nas izvaja tolikšen pritisk, da ga ni več mogoče prenašati.«
»V zadnjih mesecih je prometna pretočnost na slovenskih avtocestah močno upadla. Čeprav se turistična sezona še ni začela, se že zdaj vsakodnevno spopadamo z velikimi zastoji, ki niso posledica povečanja obnovitvenih in vzdrževalnih del niti prometnih nesreč.«
»Predlagam, da se v obdobju med 15. junijem in 30. septembrom za vožnjo po avtocestah v Sloveniji v nočnem času, torej med 21. in 6. uro zjutraj, zniža cestnina za tovorni promet za 50 odstotkov in enako pri nakupu tedenskih vinjet za osebna vozila, ki bodo uporabljene v tem časovnem obdobju.«
»Kapaciteta tirov ne dopušča več vlakov. To je, kot bi rekel, da v Sloveniji ni avtocest.«
»Ko bodo obnovitvena dela končana, bomo uvajali direktne vlake Novo mesto–Ljubljana in Maribor–Ljubljana s postankom v Celju.«
»Veliko večji okoljski učinek bo država dosegla, če bo nadgradila obstoječe proge in jih spremenila v vsaj delno dvotirne.«
»Gospodarstvo se ohlaja, to opazimo po količini tovora na določenih relacijah.«
»Odnos do mene je korekten.«
»Od Logatca do tu sem potoval štiri ure.«
»Delo je potekalo nemoteno, tako rekoč na vseh terminalih, tudi za praznik 27. aprila smo delali. Dejstvo je, da smo s takšnimi razmerami soočeni vedno po državnih praznikih.«
»Težave bodo tam, kjer so običajno zgostitve prometa, in tam, kjer so gradbena dela.«
»Z ukrepom omejitve prometa smo izboljšali pretočnost tovornega prometa in dolgoročno prevoznikom omogočili zmanjšanje stroškov, ki bi sicer daljši čas nastajali zaradi nepretočnosti.«
»Navedeno omejitev tovornega prometa smo skrajšali za več kot 13 ur od napovedane zapore. Stanje preobremenjenosti železniškega omrežja je nastalo zaradi zapor v tujini, ki so posledica del na njihovih omrežjih.«
»Čeprav so bile v zgoraj omenjenih zaporah na našem omrežju sprva načrtovane popolne zapore, so Slovenske železnice organizirale, da teh ni bilo in je bil zaprt samo en tir določen del dneva, železniški promet je tako vseeno potekal v zmanjšanem obsegu.«
»Nadomestni avtobusni prevozi so najbolj optimalna rešitev v primeru del na železniškem omrežju. Verjamemo pa, da je vsako prestopanje za potnike moteče, zato se jim za nevšečnost opravičujemo.«
»Danes govorimo o cenah z Daljnega vzhoda do Kopra, cene se gibljejo tudi do 15.000 dolarjev za 40 čevljev dolg zabojnik, medtem ko so bile pred enim letom od dva do tri tisoč.«
»En kup manjših starejših ladij je šlo v razrez. Nove ladje bodo prišle na trg v naslednjih dveh, treh letih in dejansko je pomanjkanje ladijskega prostora tisti glavni dejavnik, ki določa cene na trgu.«
»Dejansko je blago, ki ga kupujemo, že danes dražje in je za pričakovati v prihodnje, da bo ta trend šel naprej.«
»Je pa danes čisto tako. Ikea razmišlja o nakupu svojih ladij in svoje transportne opreme.«
»Danes so vsi urniki odhodov in prihodov popolnoma porušeni, tako da nihče več ne ve, ne kdaj blago pride ne kdaj bo blago dostavljeno do končnega prejemnika.«
»Strateški partner dober, optimalen glede na razmere.«
»Težko dobiš partnerja, ki je sposoben prispevati k pozitivnemu potencialu, ki ga SŽ ‒ Tovorni promet ima.«
»To bomo dosegli s podaljšanjem prevoznih poti, s prevzemi v tujini, širitvijo mreže in prenovo voznih sredstev.«
»Predvidevamo, da bo to ob podpori strateškega partnerja realno dosegljiv cilj in pomeni nadaljnjo stopnjo razvoja tovornega prometa in logistike Slovenskih železnic. Poslovodstvu Slovenskih železnic in SŽ ‒ Tovorni promet pri tem želimo uspešno delo.«
»Sklenitev 'strateškega partnerstva' ne pomeni nič drugega kot privatizacijo 49-odstotnega deleža družbe SŽ-Tovorni promet, ki je ena od najbolj dobičkonosnih družb v skupini SŽ.«
»Sklenitev sporazuma ne pomeni nič drugega kot dodatne stroške za državni proračun ter servilno izročitev zajetnega dela lastništva in nadzora nad kritično infrastrukturo Madžarski.«
»To bomo dosegli s prevzemi v tujini, širitvijo mreže in prenovo voznih sredstev.«
»Mejo bodo lahko prehajali tudi državljani drugih držav. Ko govorimo o mejah, je to zunanja meja Evropske unije. Ne moremo je odpreti enostransko.«