»Najpomembnejši stavek v pesmi je 'Kdaj nas bo izučilo'. Preostanek pesmi je malce kičast, vendar gre za globljo stvar. Ne razumemo, zakaj se stvari nenehno ponavljajo. Smo v podobni situaciji, kot je bila Nemčija leta 1933, grozljivo je.«
»Z vsakim portretom nam omogoči, da se potopimo v življenje nekoga drugega, da delimo intimnost. Občutek sramu je tako neizogiben kot nujen. Obrniti se vase, občutiti fotografije od kože navznoter kot zahtevo in ne kot odrekanje. Na ta način deluje njegov humanizem.«
»Tu so tisti, ki ostajajo ob njem, in tisti, ki so odšli. Moški in ženske, ki so na fotografijah obenem subjekti in motivi: subjekti, ker se čez njih izraša življenje, in motivi, ker bi bil brez njih Alberto drugačen.«
»Tu so tisti, ki ostajajo ob njem, in tisti, ki so odšli. Moški in ženske, ki so na fotografijah obenem subjekti in motivi: subjekti, ker se čez njih izraža življenje, in motivi, ker bi bil brez njih Alberto drugačen.«
»Gregorčki so bili lahko tudi zelo umetelno izdelani. Ob tem velja, da najlepši navadno niti niso splavali po vodi, temveč so se ohranili. Nekaj izjemno zanimivih, ki kažejo rokodelsko dediščino Tržiča, hranimo v muzeju.«
»Stojijo na piedestalih končnih uravnovešenih izkustev, ki še poudarjajo njihovo premagovanje fizikalnih zakonitosti. Pomenijo tudi bivanje v brezčasju in čas resničnega lebdenja pred zavestnim in resničnim poletom v drugačni in drugi dimenziji.«