»V Sloveniji je na področju goljufij s ponaredki umetnin največ primerov ponarejanja slik, občasno tudi plastik, zaznavajo pa tudi ponarejanje dokumentacije, ki spremlja umetnine.«
»V preteklosti prihajalo do vračil, nato pa so se ponaredki po daljšem časovnem obdobju ponovno znašli spet v obtoku.«
»Da bi se temu izognili, zdaj že sami predlagajo, da se jih ali uniči ali preda institucijam v znanstvene, raziskovalne ali izobraževalne namene.«
»Čeprav je bil Valentini sposoben dobro kopirati vse omenjene avtorje, kritika njegovega osebnega opusa ni posebno cenila.«
»To je Valentinija, čigar slikarska prizadevanja so bila bolje sprejeta v Italiji, nekoliko postavilo v opozicijo slovenski umetniški sceni, česar tudi ni skrival.«
»Odločitev sodišča bomo preučili.«
»Amazon je lahko odgovoren za kršitve na svoji strani, kot da bi bil sam prodajalec.«
»Amazon bo (na podlagi te sodbe, op. a.) prisiljen spremeniti svoj poslovni model in bo moral nehati zavajati javnost z mešanjem svojih ponudb in ponudb tretjih oseb.«
»Ne govorimo o denarju, vsaj na tej stopnji ne. Želimo samo, da se te kršitve nehajo.«
»John Eskenazi in njegova družina sta zaradi tega sodnega postopka trpela leta tesnobe. Zato je izjemno zadovoljen, da je sodišče v celoti zavrnilo šejkov primer goljufije in je sprejelo, da so bili ti predmeti prodani v dobri veri.«
»John je globoko razočaran, ker se sodišče ni strinjalo z njegovo strokovno oceno, da je šest od sedmih zadevnih predmetov pristnih. Zavrača kakršno koli nasprotno namigovanje.«
»Muzeju Ermitaž se ne sme delati take sramote.«
»Rad bi, da bi bila razstava zaprta in pozabljena, to je vse.«
»Izpodbijati se da avtentičnost vsakega novega kosa, ki se pojavi na tržišču ... Konsenza strokovne skupnosti ni lahko doseči in ga pogosto tudi ni.«
»To je bil sicer lep čas, hkrati pa priznavam, da sem bil odvisen od vznemirjenja, ki sem ga občutil, ko sem svoje slike pošiljal v največje dražbene hiše in mi jih je uspelo prodati.«
»Če je avtor znan, cena pa nizka, je nekaj sumljivo.«
»Prepogosto gre za ničvredno robo.«
»Brez analize ni mogoče ločiti ponaredka od izvirnika.«
»Ni bilo dokazano, da je ponarejevalec on, čeprav smo pri hišni preiskavi v njegovem domu našli več slik in osnutkov del.«
»Nazadnje je neki gospod prinesel pet Mušičevih akvarelov iz Italije, a so bili tako slabo narisani, da smo takoj zaznali, da niso izvirni.«
»Vsakemu, tudi največjemu strokovnjaku se lahko zgodi spodrsljaj.«
»Vzamemo enega do dva kvadratna milimetra snovi, iz katere je slika narejena, in z različno laboratorijsko opremo, tudi z mikroskopi, analiziramo posamezna zrna pigmentov.«
»Težko trdimo, da v Narodni galeriji nobena slika ni ponaredek, vsekakor pa pri pridobivanju umetnin postopamo izjemno pazljivo.«
»Dokazano je, da so predmeti avtentični in iz obdobja druge svetovne vojne.«
»Predmete lahko razstavijo kot ponaredke, a ne povejo nam ničesar novega o nacistični dobi.«
»Gre za originalne predmete – pa čeprav so bili pozneje modificirani.«
»Ne, absolutno ne.«