»Je v bistvu edino logično, da denar, ki ga država nameni šoli za našega otroka, dobimo mi.«
»Izobraževanje mora biti izključno v korist otroku in ne kaprica staršev.«
»Cilj novele je ohranjanje in izboljšanje osnovnošolskega izobraževanja.«
»Je merjenje znanja na način, ki ne izkazuje celostnega napredovanja in kompetenc 15-letnika, res primerno?«
»Poročilo sem predala predsedniku vlade, zdaj je v njegovih rokah in njegova odločitev, ali in kdaj in v kakšni meri bo to poročilo posredoval tudi javnosti. Zdaj so na vrsti tudi pristojni organi odkrivanja in pregona morebitnih sumov kaznivih dejanj.«
»Zato si tudi sama želim, tako kot javnost, da se razjasnijo vse podrobnosti in vloge vseh akterjev, da zadeva dobi pravičen in zakonit epilog. Le tako bo služila ne le kot svarilo za naprej, pač pa tudi kot temelj sistemskih sprememb in dodatnih varovalk za preprečevanje korupcije in varovanje javnega interesa.«
»Ostajam še največ deset dni ali tudi manj, če bo v vmesnem času predsednik vlade sporočil ime začasnega ministra, ali da posle prevzema sam. Kaj bo potem, bomo videli. Najlepša stvar prihodnosti je ta, da se zgodi samo en dan naenkrat.«
»Računalniška oprema je nujni sestavni del digitalne preobrazbe in je neločljivo povezana z načelom digitalne vključenosti. Omogoča dostop do svetovnega spleta, ki je danes temeljni vir informacij, znanja, komunikacij, zaposlitve in tudi zabave.«
»Predlog zakona soglasno in v celoti podpira zdravniška stroka, ki je pred leti pozvala odločevalce, naj mejne vrednosti za vsakršno obremenjevanje okolja določijo po meri zdravja ljudi, in ne po meri onesnaževalcev.«
»To nakazuje, da moramo imeti v našem šolskem sistemu različne načine ugotavljanja znanja učencev, ki so osnova za resne ukrepe, ki jih je treba potem izpeljati na ravni posamezne šole in šolskega sistema.«
»Šolska praksa kaže, da so interne ocene zelo visoke, kaže pa tudi to, da ima socialnoekonomski status, iz katerega otrok izhaja, zelo velik vpliv tudi na želje po nadaljnjem izobraževanju.«
»Na podlagi prvih informacij, ki smo jih zasledili v osnutku nacionalnega programa, je zelo težaven predlog uvedbe drugega tujega jezika v zadnji triadi osnovne šole, kar smo starši opozarjali zadnje leto na delovni skupini za pripravo strategije jezikovnega izobraževanja do leta 2030, kjer so bili argumenti preslišani.«
»Na izvedbo aretacije ni imela vpliva.«
»Želeli smo zagotoviti, da bi bilo prijetje čimbolj diskretno, a nam to žal ni uspelo.«
»Kaj bomo potem pravzaprav s temi rezultati NPZ-jev sistemsko počeli?«
»Iz predloga zakona vendarle za zdaj ne vemo, kakšno, ker to spet pomeni rešitev, ki pa nima izpeljanega svojega začetka in konca.«
»Poiskati bomo morali odgovore na vprašanja, kaj takšna izrazita digitalizacija in tehnologizacija pomenita za izobrazbo mladega človeka...«
»Otroci bodo morali biti v prihodnje izobraženi tudi na tem področju.«
»Nacionalno preverjanje znanja potrebujemo.«
»Pripravljalnice so rešitev nekega drugega časa.«
»Učiti ne zato, da se bom naučil nečesa na pamet, ampak kako bom znal to vsebino uporabiti.«
»Seveda pa je za nas pomembno, da otroci dosegajo vsaj minimalne standarde, se pravi, da so tukaj izenačeni, če ne celo več kot to, kar jim bo potem omogočilo nadaljevanje šolanje na srednješolski ravni s primerljivimi znanji.«
»Predlog pa otrokom, ki ne opravijo izpita iz slovenskega jezika, ne omogoča udeležbe v obveznem programu osnovne šole, saj pripravljalnica ne predstavlja sestavnega dela obveznega programa osnovne šole, za katerega velja obveza obiskovanja.«
»Spomnila je, da se je Slovenija zavezala k inkluzivni osnovni šoli, medtem ko bi pripravljalnica lahko povzročila segregacijske trende.«
»Zadnji dogodek spolnega nasilja, ki ga je osumljena oseba, kaže, da kot družba še nismo ustrezno ukrepali, da do takšnih ravnanj nikjer več ne bi prihajalo.«
»Absolutno se zavedamo, da bi morali biti šolski prostor in zaposleni prvi zgled in ogledalo družbe.«
»Dejstvo je, da živimo v pravni državi in moramo zato spoštovati veljavno zakonodajo.«
»Teme, kot so integriteta, družbena odgovornost in profesionalizem, morajo postati temelj družbe, predvsem pa šolskega prostora.«
»Zaradi tragedije in izgubljenih otroških nedolžnih življenj imam strto srce!«
»Moja fundacija ob tem pretresljivem dogodku podpira vse družine, učence in učitelje OŠ Vladislava Ribnikarja.«