»Ministrstvo za okolje in prostor skrbi za biotsko raznovrstnost na območju Nature 2000 in Krajinskega parka Goričko, skrbi torej za živali in rastline. In kdo naj skrbi za ljudi, ki tu živijo, da se ne bodo odseljevali in da bodo lahko uporabljali zdravo pitno vodo? Odgovor je država in občine, ampak ta ista država nam prek svojih organov meče polena pod noge.«
»V prvi etapi gradnje vodovoda presoja vplivov na okolje ni bila potrebna, prav tako ne pri veliko večji gradnji ljubljanske kanalizacije, vredne 124 milijonov evrov, kjer gre za umazano vodo, ki teče čez vodonosnike Ljubljanskega barja. Tukaj pa gre za čisto vodo, ki bo tekla ob prometnicah in po jarkih, projekt pa je vreden 33 milijonov evrov. Gre za nepotrebno papiriado, ki po našem mnenju ni potrebna, namesto da bi ljudem pomagali priti do pitne vode, kot je zapisano v ustavi.«
»Če želimo povečati prodajo, če želimo višje prihodke, moramo to narediti. Zdaj se nam dogaja, da imamo manj pobranega DDV-ja od dražjih avtomobilov.«
»Največji izziv še vedno predstavljajo obnovljivi viri energije, kjer pa so sicer nekoliko novejše analize pokazale, da bi lahko dosegli nekoliko višje cilje, vendar sta glavni izziv še vedno prostorsko umeščanje objektov in varovanje narave.«
»Zdaj sem v treh tednih dvakrat šel na Švedsko z vlakom – se da, sploh če lahko delam na vlaku. Traja okoli 20 ur. Cena je približno taka, kot da bi letel, če dovolj zgodaj to kupim.«
»Prvi privilegij je, da sektor ne plača trošarine na kerozin, drugi privilegij je, da če kupim vozovnico, ne plačamo DDV-ja. Če gremo z avtomobilom ali kupimo kaj drugega, plačamo DDV.«
»Se lahko vprašamo, ali je sploh potrebno, da za 3-urni sestanek letimo nekam. Ker živimo v dobi tehnologije. Vse mogoče oblike videokomunikacije nam omogočajo, da komuniciramo drug z drugim, kot bi bili drug poleg drugega.«
»Dolgo več ne, saj se vam ne bo izplačalo. V Ljubljani se bo v desetih letih javni prevoz tako kakovostno izboljšal, da bo postal sprejemljiva alternativa – ne bo prisilna, ampak racionalna odločitev.«
»Na slovenskem podeželju, npr. na Rakitni ali v Cerknici, se ljudje že vrsto let vozijo z avti – prvič zato, ker je prometa tam zelo malo, drugič zato, ker dvomim, da jim bo država v kratkem zagotovila učinkovit javni prevoz.«
»Povprečne izgube tal naj bi bile pri nas 7,4 tone na hektar letno, kar je bistveno višja številka, recimo 2-kratnik, 3-kratnik tega, kar smo pri nekaterih meritvah pri nas ugotavljali.«
»Zato bomo z javnim naročilom, ki ga bo ministrstvo letos izvedlo, poskušali dobiti neko dejansko oceno, ki bi jo potem lahko tudi uskladili z evropsko agencijo za okolje.«
»Ukrepi bodo morali biti zdaj drastični in vlada lahko za to krivi le sebe, saj razsodbe premier Rutte štiri leta ni jemal resno.«