»Skupina Slovenske železnice je s skupino Nomago vstopila v strateško partnerstvo na razvoju mobilnosti v Sloveniji in širši regiji.«
»Zelo spodbudno je, da po Evropi vlada veliko zanimanje za električne avtomobile, kar jasno kaže, da se bo povpraševanje po ekosistemu, ki podpira tako lastništvo kot uporabo, močno povečalo.«
»Večina voznikov se strinja, da kroženje po mestu zaradi iskanja praznega parkirnega prostora ni prijetna izkušnja. To predstavlja tudi nepotrebne izpuste.«
»V zadnjih nekaj letih je kolo postalo zmagovalec trajnostne mobilnosti.«
»Kako bi lahko živele z drugimi dejavnostmi in prostorom za druženje.«
»Ne gre čez noč. Zagotovo moramo graditi na mladih, jim biti vzor. Prepričan sem, da lahko Slovenija tako lahko postane zelena.«
»Ko povabimo vse, da začnejo pripravljati trajne ukrepe, kot so gradnja pločnikov, kolesarskih stez in uvajanje izboljšav na področju javnega prevoza.«
»Kakovostne preureditve prometnih površin, ki dajejo prednost ranljivim udeležencem v prometu, kot so pešci in kolesarji, so tiste, ki zares štejejo. To so ukrepi, ki nam omogočajo, da se udobno in varno premikamo na trajnosten način.«
»Prizadevati si moramo, da bi invalidi in preostale ranljive skupine lahko živele samostojno in neodvisno življenje.«
»To je smer, ki prinaša napredek.«
»Projekt je v dopisu, ki so ga prebrali, pozdravil tudi varuh človekovih pravic.«
»V Ljubljani se bo v desetih letih javni prevoz tako kakovostno izboljšal, da bo postal sprejemljiva alternativa – ne bo prisilna, ampak racionalna odločitev.«
»Na slovenskem podeželju, npr. na Rakitni ali v Cerknici, se ljudje že vrsto let vozijo z avti – prvič zato, ker je prometa tam zelo malo, drugič zato, ker dvomim, da jim bo država v kratkem zagotovila učinkovit javni prevoz.«
»Številke so šokantne, nekateri delajo tudi po tri dni v tednu za osebno mobilnost.«
»Dolgo več ne, saj se vam ne bo izplačalo. V Ljubljani se bo v desetih letih javni prevoz tako kakovostno izboljšal, da bo postal sprejemljiva alternativa – ne bo prisilna, ampak racionalna odločitev.«
»Na slovenskem podeželju, npr. na Rakitni ali v Cerknici, se ljudje že vrsto let vozijo z avti – prvič zato, ker je prometa tam zelo malo, drugič zato, ker dvomim, da jim bo država v kratkem zagotovila učinkovit javni prevoz.«
»Pri lastništvu avtomobila se vedemo zelo neracionalno, saj se večina ljudi ne zaveda, koliko stroškov imamo z mobilnostjo.«
»Samovozeča vozila prinesejo racionalizacijo lastništva, večji delež udeležbe ljudi v prometu, boljšo izkoriščenost vozil.«
»V razvitejših državah vlak za razdalje do 500 kilometrov postaja alternativa letalom, tudi časovno.«