»Da bo pa profesor predaval nekaj ur na dan z masko, poleg tega še z mikrofonom po videopovezavi, je po rektorjevih trditvah praktično neizvedljivo.«
»Ta interpretacija oziroma to razumevanje ukrepa – da je omejen samo na čas, ko se otroci dejansko mešajo oziroma ko pridejo drug z drugim v tesen stik, kar je verjetno bistveno manj časa kot celo dopoldne – nekaj minut ali nekaj deset minut – je bistveno lažje razumeti.«
»Zdravje ni zgolj negativen test na covid, ampak tudi zdravo okolje za razvoj psihosocialnih veščin. Mimika obraza otrokom pove več kot tisoč besed. Vse to bi radi otrokom odvzeli.«
»Otroci od sedmega razreda dalje nosijo maske takrat, ko prehajajo po šolah, ko so v mešanih skupinah in če so v svoji skupini samo takrat, ko v prostorih ni mogoče zagotavljati najmanj metra in pol razdalje.«
»Seveda za take dejavnosti, ki ne posegajo v strokovne kompetence in zahtevno delo na oddelkih, ampak zgolj v delo, ki zagotavlja pomoč pri transportih, logistiki in podobno.«
»To seveda ne drži, ker svetovni podatki kažejo na to, da je bolezen relativno zelo kužna, z veliko umrljivostjo, predvsem pa dolgoročnimi posledicami. Pred tem si ne moremo zatiskati oči.«
»Na razne teorije zarote lahko odgovarjamo le tako, da posredujemo verodostojne informacije – tiste, ki so znanstveno preverjene in ki so dokazljive z znanstvenimi metodami.«
»Bojim se, da zadeve ne jemljemo dovolj resno. To seveda ne pomeni, da bi morali biti prestrašeni in povzročati paniko. Ampak stvar je tako resna, da je smiselno in potrebno, da se ukrepi upoštevajo.«
»Epidemijo lahko izkoristimo tudi kot izziv, kot odlično pobudo in vzvod, da takoj popravimo nekatere neumnosti, zlasti zakona o zdravstveni dejavnosti in zakona o pacientovih pravicah.«