»Ko povabimo vse, da začnejo pripravljati trajne ukrepe, kot so gradnja pločnikov, kolesarskih stez in uvajanje izboljšav na področju javnega prevoza.«
»Predvsem od provokatorjev, ki bi s svojim delovanjem, kot so nenošenje mask, neupoštevanje razdalje itd., poskušali metati negativno luč na do sedaj odgovorne petkove kolesarske protestnice in protestnike.«
»Čeprav nista ne vlada ne NIJZ predložila enega samega primera, da bi se kdor koli okužil na 26 zaporednih petkovih kolesarjenjih, razumemo trenutno zaskrbljenost in strah in stisko velikega dela prebivalstva.«
»Kazni zaradi kršenja javnega reda in miru in odloka o zbiranju so le del procesiranja primitivnega nasilneža. Protestniki odkrivajo svoj pravi obraz«
»Potrebujemo korenito spremembo. Evropska unija mora podpirati dnevne prevoze evropskih državljanov z namenskim skladom za kolesarje.«
»Rešitve, ki se nakazujejo, so v redu. Urejena bodo druga prevozna sredstva, ki so problematična, za katera ne vemo, ali se lahko uporabljajo ali ne.«
»Super. Agencija za varstvo prometa podpira uporabo varnostne čelade in to je bil naš predlog že leta 2010. Vendar je takrat na pobudo kolesarske zveze ta predlog izpadel.«
»V lanskoletni raziskavi kolesarskih navad med študenti smo recimo ugotovili, da več kot dve tretjini študentov Univerze v Mariboru nista uporabljali kolesa več kot eno leto.«
»Morda bi izpostavil nekaj glavnih točk, kot so: Šentiljska cesta, Glavni most, Titova cesta, Cesta proletarskih brigad, Ptujska cesta, Pobreška-Zrkovska cesta, Limbuška cesta, Gosposvetska cesta ...«
»Takšnih prioritetnih mestnih vpadnic mi v Sloveniji ne znamo narediti, ker preprosto nimamo te logike v ozadju vseh pravilnikov, tehničnih smernic in specifikacij.«
»Ozaveščanje je za razvoj kolesarjenja zelo pomembno, saj poleg urejene infrastrukture kolesarji potrebujejo tudi kakovostne informacije, ki vplivajo na njihovo obnašanje v prometu.«