»Ničesar nisem združeval, poiskati sem želel bistvo pesmi in izhajati iz tega: kaj ta pesem sporoča, kaj pomeni meni?«
»Zabučale gore mi kot pesem ni tako blizu, čustva ob njej pa so mi zelo blizu. Predstavlja mi nekakšno nostalgijo Slovencev.«
»Mislim, da smo Slovenci zelo nostalgičen narod, na način 'oj, mladost ti moja'.«
»Ko se mi zdi, da ni nobene možnosti, da nekaj izpeljem, moram storiti prav to. Edino taka ideja je vredna raziskovanja.«
»Ko kopiraš mojstra, se veliko naučiš.«
»Spodbujati povezave, ki spodbujajo domišljijo in krepijo našo človečnost.«
»Poleg glasbe bo tokrat v ospredju tudi ples, ki ga bodo s strastnimi koreografijami predstavile najvidnejše slovenske plesalke sodobnega flamenka.«
»Festival zaganjajo nocoj ob 20. uri v Zavodu Friderika Ireneja Barage v novomeškem Šmihelu, kjer bo s 'subtilnimi interpretacijami neobičajne zasedbe strunskih glasbil' nastopil slovenski Libertrio.«
»Koncert z naslovom Encore harfistke Mojce Zlobko Vajgl.«
»Zadnji festivalski večer, poimenovan Noč slovenskih skladateljev, bo v atriju Gostišča na novomeškem Glavnem trgu ponudil 'novitete slovenskih avtorjev za angleški rog, helikon, vibrafon in marimbo'.«
»Nemška komorna akademija iz Neussa s kombinacijo entuziazma in predanosti ustvarja dih jemajoče predstave, glasbena revija das Orchester pa jih je uvrstila med 'vodilne komorne orkestre v Nemčiji'.«
»V 20 letih je Tartini festival postal osrednji vrhunski mednarodni festival klasične glasbe, ki vsako leto avgusta in septembra privabi številne obiskovalce.«
»Poleg domače publike prihaja zadnja leta vedno več tudi tujih gostov iz najrazličnejših držav, mnogi med njimi se že tradicionalno udeležujejo festivala in hkrati preživljajo svoj dopust v čudovitem Piranu.«
»Ker je koncertni oder v Sloveniji premajhen za vse talente pri nas, je pomemben stik s tujino. Zadolženi pa smo tudi za prenašanje slovenske kulture po svetu. Kadar lahko, vključim v program delo slovenskega skladatelja.«
»Vsak detajl nosi pomen. Čeprav je veliko interpretativnih možnosti, je treba izdelati vse logično in muzikalno, z občutkom in pripovednostjo. Njegova glasba je težka za izvajalce, ker zahteva izredno natančnost in občutek v obeh glasbilih in še v skupnem muziciranju.«
»Predstavila sem se na avdiciji za maestra Valerija Gergijeva, ki me je nato povabil, da nastopim z orkestrom Mariinskega gledališča ob 25. obletnici delovanja Muziekgebouwa v Eindhovnu, kjer sem izvedla prvi violinski koncert Sergeja Prokofjeva.«
»Čas epidemije opisuje kot težke čase, srečo pa je imela s koncerti med poletjem. Izvedla je tudi nekaj 'live stream' koncertov brez občinstva.«
»Tudi tega ni. In to je zelo nespodbudno.«
»Orkester ima to čudovito prednost, da lahko dela iz studia, ampak tudi ta način dela je zdaj prilagojen glede na število ljudi, ki so lahko iz varnostnih razlogov v studiu.«
»Želja po igranju v manjših skupinah, po komornem muziciranju je bila v glasbenikih prisotna že od nekdaj, a to zaradi polnega urnika orkestra ni bilo vedno izvedljivo. Zdaj je prišla priložnost in mislim, da ta način dela veliko prispeva h kakovosti orkestra.«
»Škoda bi bilo, da bi bilo to brez občinstva v dvorani, ampak za zdaj gre vse v to smer.«
»Z našim šefom dirigentom Rossenom Milanovom bomo izvedli prerez iz dveh suit baleta Hrestač Čajkovskega.«
»Upam, da v Gallusovi dvorani, upam, da bo kulturni hram vendarle odprl vrata vsaj kulturnikom in nastopajočim, če že ne bo smel občinstvu.«
»Vsem ljudem, ki se bodo nekoč ozirali po Tartinijevi dediščini, moramo zapustiti trdne temelje odličnih kulturnih vsebin, ki jih bodo lahko še nadgrajevali in razvijali zanamci.«
»Giuseppe Tartini ni le glasbena ikona! Nanj smo lahko ponosni vsi Slovenci, saj je svetovno znan umetnik, pedagog, znanstvenik in človek, ki je povezoval ljudi prek glasbe in kulture.«
»Žlahtna glasba idejnega tvorca Scuole delle Nazioni bo z najnovejšim digitalnim albumom Kvarteta Tartini obšla svet in dosegla številne ljubitelje klasične komorne glasbe.«
»Glasbeni 'mojster narodov', ki je spisal okoli 130 violinskih sonat in več kot 170 koncertov, je temelje godalnega kvarteta postavil v štirih neponovljivo lepih Sonatah à Quattro.«
»Po dostopnih virih gre za prvi zvočni zapis tega dela v zasedbi godalnega kvarteta na splošno.«