»To jasno kaže, da projekt poteka dobro in zgledno. Dokazujemo, da se da v Sloveniji še tako zahtevne projekte izvesti pravočasno in v okviru predvidenih stroškov.«
»Razmere niso bile vedno optimalne, a z optimizmom zremo v nadaljevanje projekta, saj je drugi tir Divača–Koper najboljši dokaz tega, da lahko s skupnimi močmi dosežemo velike reči.«
»Albanci se lahko veliko naučimo in delimo izkušnje Slovenije. In to ni le turistična država, ima tudi močno gospodarstvo, je proizvajalka. Slovenci denimo v Nemčijo izvozite več, kot pa od tam uvozite, kar je redek primer. Tako je tudi v Albaniji. Smo torej dve državi, ki proizvajata. Zakaj se ne bi povezovali in zakaj ne bi tudi slovenski izdelki prišli v Albanijo.«
»S prebojem šestega predora v dolžini 6714 metrov smo vse bližje dnevu, ko se bo železniška razdalja na odseku Divača–Koper iz sedanjih 44 zmanjšala na 27 kilometrov, skrajšal se bo potovalni čas, bistveno povečana pa bo prepustna zmogljivost vlakov. Kljub kompleksnosti in zahtevnosti gradnje celotnega projekta ostajamo v zadani časovnici in potrjenih finančnih okvirih, na kar sem izjemno ponosna.«
»Preboj najdaljšega železniškega predora ni samo inženirski dosežek, pač je tudi dokaz, kaj lahko dosežemo, ko združimo moči ter delamo z jasno vizijo in namenom.«
»Taktni vozi red ni naša iznajdba, to ureditev že desetletja pozna več evropskih držav. Gre za to, da vlaki in avtobusi ves dan vozijo redno, na 30, 60 ali 120 minut. To prinaša zanesljivost, na katero lahko računa potnik. Običajen taktni vozni red je na eno uro, na bolj priljubljenih linijah lahko pol ure. Lahko pa tudi dve uri, kar je še zmeraj bolje kot nič.«
»Delovanje te družbe, ki je bila ustanovljena pred dvema letoma, smo težko pričakovali. To je bil korak, ki je bil dolgo napovedovan. Državno usklajevanje voznih redov je običajno in logično tudi v drugih državah, s tem bistveno olajšajo povezovanje voznih redov.«
»Povezave so še vedno dokaj slabe. Kljub velikim vlaganjem v železnice šele zdaj počasi vzpostavljamo stanje, kakršno bi moralo biti ob rednem vzdrževanju že pred 30 leti. Realno še nismo dobili skoraj nobenih novih prog, imamo izboljšane postaje. Nismo pa še bistveno skrajšali potovalnih časov.«
»Prostorsko načrtovanje mora izvesti kategorizacijo območij klimatske ogroženosti – kje dejansko so območja, kjer se zaradi vremena nima smisla razvijati.«
»Večina mostov je bila zgrajenih za od 50- do 100-letno življenjsko dobo. In so zdaj na tem, da se približujejo koncu. Mi seveda moramo poskrbeti za to, da jim bomo življenjsko dobo podaljšali z ustreznimi pregledi in pravočasnimi obnovami.«
»Vesela sem, da smo takrat pravzaprav v rekordno kratkem času uspeli zagotoviti prevoznost praktično po celi Sloveniji. Prepričana sem sem , da se vsi spomnite še dogajanja v Strugah, kjer nam je nekaj 100 metrov ceste pravzaprav odneslo. Ni je bilo več, pa smo kljub temu z naporom naših izvajalcev, mojih sodelavcev, uspeli zagotoviti, da je do 1. septembra ta cesta bila prevozna, sicer samo za nujne šolske prevoze«
»Povem lahko, da je bila vsota praktično že porabljena, ker je bilo mogoče refundirati stroške, ki so že nastali. Pričakujemo še 300 milijonov evrov nepovratnih sredstev«
»Zato so na ministrico za infrastrukturo Alenko Bratušek ter ministra za okolje, podnebje in energijo Bojana Kumra naslovili pismo z željo po srečanju, na katerem bi pristojnim predstavili podrobnosti o samem predlogu.«