»Ne da bo inšpektor lovil vsakega kršilca, glejte, to ni prava pot. Nikoli ne moremo vseh kršilcev ujeti. Enostavno moramo imeti sistem postavljen tako, da navzkrižno skozi same evidence tokov ven izpadejo anomalije.«
»Tisti, ki ničesar nima svojega, ki vse najema, bo slej ko prej, ko mu bo 'zagustilo', naša praksa je takšna, da bo šel v stečaj. Ničesar mu ne moremo vzeti, mislim, da bi bilo prav, da bi bila nekakšna bančna garancija za takšna podjetja.«
»Tukaj potem rečemo, to štima, to je vse v redu, in potem vlak pelje dalje do naslednje katastrofe. Mislim, da se moramo resno začeti pogovarjati o krepitvi inšpektorata, predvsem pa, nenapovedane inšpekcijske obiske.«
»Ti nadzori so bili izvedeni brez ugotovitev o nepravilnostih, vzeli so nam pa veliko dela, potrpljenja in živcev.«
»Želeli smo, da je teh nadzorov nekaj manj, ker tudi po sistemu ISO-standarda se naredi nadzor, nato se pusti čas, da se sistem dobro prime in se nadzor ponovi po določenem času, ne da je bil tako rekoč dnevni ali tedenski nadzor.«
»Neskladnosti je ugotovil v sedmih cepilnih centrih, pri čemer je šlo predvsem za izvajanje cepljenja v nasprotju s strategijo oz. za napake pri vodenju čakalnih seznamov.«
»Epidemije smo naveličani tako prebivalci kot zdravstveni delavci. Kljub naporom pa je naša dolžnost, da opravljamo svoje delo naprej vse do konca epidemije in to bomo tudi storili.«
»Ni enako, če sedite doma, poslušate medije in mnogokrat nasprotujoče informacije in se odločate, ali se boste prijavili ali ne, ali pa, da vam zazvoni telefon, vas nekdo povabi na cepljenje, se z njim pogovorite in se odločite.«
»Vsak primer je treba obravnavati posamezno, kar seveda naredimo ob vsaki prijavi. Med razlogi, da je bil cepljen kak mlajši posameznik, je lahko na primer manjši interes za cepljenje v nekem lokalnem okolju, lahko je neodzivnost tistih, ki so vabljeni na cepljenje.«
»Vendar tudi če se izvede neki izredni inšpekcijski nadzor, ki traja, recimo, uro ali dve, to ne pomeni, da je nadzor s tem že zaključen. Treba je pregledati še veliko dokumentacije, in kar nekaj časa preteče, preden je lahko izdana odločba. Ugotovitev pa je lahko tudi, da ni bilo nič narobe.«
»Preden smo zaprli, smo dnevno pripravili od 100 do 150 malic za posamezne zaposlene iz podjetij v okolici, nato pa smo morali vse te malice razvažati, kar je bil logističen problem, zaposliti smo morali dodatne ljudi.«
»Vprašala nas je, koliko hrane razvozimo, kaj počnemo. Povedali smo, da večinoma hranimo poslovne uporabnike, in sama nam je povedala, da nam tega ni treba voziti, da lahko pri nas jejo, če se držimo ukrepov za preprečevanje širjenja covida-19.«
»Organizirana prehrana med delom se izvaja pod pogoji, da se upoštevajo priporočila NIJZ-ja, in pod pogojem, da so istočasno v gostinskem obratu samo delavci iz enega podjetja, ki predstavljajo mehurček.«