»Druga naloga zadeva njeno samostojnost: kako se zelena izraža v abstraktnem prostoru, kateri odtenki so danes v prednosti.«
»Zelena se kaže kot tudi družbena in družabna barva: kakšne površine, predmete, figure pokriva in kako se uveljavlja v medijskem okolju.«
»In navsezadnje: zelena je barva ekologije.«
»Če se nič ne spremeni, bo umetnost podlegla nadzoru tistih, ki nadzorujejo vse ostalo.«
»Prav tako se ji zdi pomembna izmenjava izkušenj z drugimi galerijami, četudi se nemara soočajo z drugačnimi problemi, vezanimi na specifike njihove države.«
»Gre za izjemen projekt, izjemno umetnost, ki je večno aktualna in nikoli zares končana. Izjemno sovpada tudi s politično situacijo pri nas, kjer je bilo pravkar vse v znamenju volitev.«
»Slovenija prav tako nima distribucijskega sistema, ki ga lahko apliciramo na sejem. Nimamo galerij, ki bi strateško delovale v mednarodnem prostoru.«
»Preveč je obremenjenosti z nacionalno in drugimi identitetami, kar ne prinese nič dobrega, zgolj konflikte.«
»Tudi okus ni povsem internacionalen, ampak je zelo nacionalno pogojen. Mi vendarle težimo k temu, da nagovarjamo mednarodno občinstvo.«
»Na sejmih v tujini ne dobim vtisa, da bi bila fotografija odrinjena.«
»Če izvzamemo samo prodajo del, po sejmu ni zares prave potrebe. Mislim, da svet brez sejmov ne bi zares vplival na umetniško sceno. Lahko bi bili brez.«
»Mi smo čuvaji slovenske kulturne dediščine in ob tej priložnosti želimo približati muzeje, galerije in njihove programe širšim množicam. V zadnjih dveh letih smo v teh šestih urah po vsej Sloveniji našteli približno 40.000 obiskovalcev.«
»Posebej pa razveseljuje, da so se organizatorjem letos pridružili mladi umetniki, ki so jih nekatere ustanove vključile v pripravo in izvedbo programov.«
»Ljudje vidijo, da je v muzejih in galerijah zabavno in se z veseljem vračajo. Še posebej pa so takšni dogodki pomembni za vzgojo novih občinstev.«
»Ne vemo, kaj se bo zgodilo po 29. marcu, vendar ni vredno tveganja, da se stvari zataknejo na carini.«
»Če bomo morali, se bomo vrnili k temu, kar smo počeli pred 40 leti, odpeljali se bomo v Calais, tam opravili carinjenje, se s trajektom odpeljali po kanalu in potem poravnali carino na drugi obali. Vsak na meji izgubljen dan stane prevoznika od 1.500 do 2.000 evrov. Ta brexit je nesmiselno zapravljanje virov.«