»Da ne bodo samo 'skrolali' po internetu in brali članke na Wikipediji. Pomislite nase, koliko krat preberemo članek na Wikipediji ali v drugih medijih in ali si ga potem zapomnimo?«
»Nekatere države so morda prehitro šle v to digitalizacijo. Izkazalo pa se je, da to ni dobro, ker so bili potem rezultati na mednarodnih preizkusih znanja slabši.«
»Raziskave kažejo, da si bolje zapomnimo, če se učimo iz fizičnih knjig, da imamo veliko boljšo časovno predstavo. Tako da ne, ne opuščamo fizičnih knjig, želimo potegniti najboljše iz obeh svetov.«
»Prilagajamo velikost pisave v tipografijo. Za otroke z disleksijo je to bistvenega pomena, oni se s tiskanimi učbeniki zelo težko učijo.«
»Verjamem, da bomo s pomočjo portala množili znanje in še bolje razumeli prednosti multimedijskega učenja. Z vsakim odstavkom, ki ga preberemo, z vsakim videoposnetkom, ki si ga ogledamo, z vsako nalogo, ki jo rešimo, in z vsako mislijo, ki jo delimo, imamo nove priložnosti za rast, a tiskani učbeniki morajo ostati.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju