»Program, ki smo ga pripravili za Dunajski podnebni bienale, predstavlja večplasten pogled na družbene izzive podnebne krize. Osredotoča se na participacijo, svetovno povezovanje in sodelovanje ter nagovarja raznoliko občinstvo: svet umetnosti in kulture, znanstvenike, sosede, politike in gospodarstvenike, otroke, mladino ter vse, ki jih je podnebna kriza najbolj prizadela.«
»Zlasti v arhitekturi je bil zgodovinsko prevladujoči in ekskluzivni glas, katerega doseg in moč ignorira velik del človeštva – finančno, ustvarjalno, konceptualno – kot da bi govorili le en jezik.«
»Vernakularno arhitekturo razumemo kot živ in za sodobnost aktualen eksemplar energetskih principov, na podlagi katerih lahko kritično reinterpretiramo sodobno arhitekturno produkcijo in razmišljamo o arhitekturi prihodnosti, za katero ni dovolj, da je 'energetsko učinkovita' – postati mora ekološka.«
»800.000 obiskovalcev dokazuje, da ima umetnost moč spodbujati sodelovanje in da so ljudje po več mesecih izolacije želeli praznovati in videti umetnost v živo, v veseli in skupni izkušnji, ki so jo delili s številnimi prijatelji, družinami, sodelavci in ljubitelji umetnosti.«
»Na tem izredno dobro obiskanem bienalu, kljub majhni prisotnosti obiskovalcev z azijskega območja, bienale odločen zagotoviti prisotnost ukrajinskih umetnikov, saj je podprl ustanovitev ukrajinskega paviljona in zagotovil dodatni razstavni prostor v Vrtovih, kjer so bila na ogled dela umetnikov, ki so ostali v svoji državi in so bili pogosto neposredno vključeni v odpor proti ruski agresiji.«
»Poudaril je tudi odločnost in sposobnost kustosinje Cecilie Alemani, da je kljub omejitvam, ki sta jih prinesli dve najhujši leti pandemije covida-19, pripravila tako bogato in pomembno razstavo.«
»Muzejskega občinstva, ki se vrača«
»Z zapolnjevanjem obstoječih muzejev, pa tudi kot začasna ustanova, bienale prinaša globalne razprave radovedni množici«
»Dokler se s pripravo programa ukvarjajo strokovnjaki in lokalne skupnosti niso spregledane, ima ta novi sektor moč preobrazbe«
»Ukrajinski uporabniki družbenih omrežij se virtualno zbirajo okrog teh del, izmenjavajo misli in ustvarjajo nove narative. Skupaj ta sosledja umetnin tvorijo neke vrste agoro, točko za srečevanje, trg.«
»Seveda je glavna poanta videti, kje je slovensko lutkovno gledališče ta hip, nujno in vredno pa se je vedno znova tudi ozreti nazaj v to, kar je bilo.«