»Akt župana nam ni všeč, žal pa je to skladno s tem, kako zadnja leta vodi Ljubljano. Ni prav, da župan pritiska na državno, neodvisno strokovno institucijo. Pa tudi, da se ne podpore Zavoda za varstvo narave in da s klici od neodvisne enote zahtevajo podporo in dovoljenje za koncert.«
»Spomnim se poteze Boruta Bassina, ki takrat še ni dopolnil 20 let. On je imel veliko teh domiselnih potez. Najbolj znana je bila, da je žogo skril med noge in nakazal met. Vsak je padel na to 'finto'. V eni akciji je takrat prevaral Cousyja, ki je potem, kot bi se malce razjezil, pokazal, kdo je Bob Cousy. Res je bil izjemen. Spomnim se ene njegove podaje, ko je bil obrnjen stran od obroča, izjemno natančno žogo pa je poslal za hrbtom. Spomnim se tudi ene obrambne akcije. Olimpija je šla v protinapad, Russell pa je stal v kotu pri košu proti bazenu. Ko je šel igralec sam proti košu, se je nad obročem od nikoder pojavil Russell in ga blokiral. Vsi smo gledali, kaj se je zgodilo.«
»popolnoma nerazumljivo«
»Zato smo najprej poslali prošnjo na zavod za varstvo narave lanskega decembra, odgovor smo dobili v marcu.«
»Vlogo, ki je bila posredovana, smo strokovno obdelali. Ugotavljali smo mogoče in pričakovane posledice na prisotne in naravne vrednote in zaključek je bil, da je to kar velika obremenitev za tako majhen prostor. Zdaj sledi nadaljevanje postopka.«
»Vse skupaj vabim na koncert v Tivoli.«
»Gospodu Magnificu čestitam ob 30-letnici in želim mu dober koncert, ampak na ustreznem prostoru.«
»Tokrat člani in članice v Galeriji na prostem razstavljajo s pomočjo medija, ki je napovedal socializacijo umetnosti in vsestransko vizualno pluralnost. V simbolnem smislu je to lok od svetlobe k svetlobi.«
»Lahko ugotovimo, da si prizadevajo skozi njim lastni aktivizem ter družbeno kritičnost narediti svet razumljivejši in boljši. Ne zmanjka jim poguma, niti tedaj, ko so njihova dela izpostavljena verbalnemu nasilju in celo fizičnim napadom. Zgodovinska dejstva so že zdavnaj dokazala, da morajo biti umetniki in umetnice nedotakljivi. Ne le, da si zaslužijo občudovanje, prisluhnimo jim in poskušajmo razumeti njihovo sporočilo.«
»Čeprav smo zainteresiranim javnostim že pojasnili, da se dogodek ni zgodil in da nismo prejeli prijave kakršnega koli podobnega dogodka na tem območju, pa posamezniki še vedno širijo lažno novico in s tem zavajajo in vznemirjajo javnost. Za podkrepitev svojih navedb navajajo, da policija tovrstne dogodke prikriva, kar pa ne drži.«
»Treba pa je razumeti, da posameznih detajlov takih dogodkov ne moremo pojasnjevati, saj bi tako povzročili sekundarno viktimizacijo žrtve. Skrb za žrtve kaznivih dejanj, še posebej na področju, ki tako močno posega v intimo posameznika, pa je nujna in jo v policiji obravnavamo z vso skrbnostjo.«
»Osebno vem, kaj se je dogajalo z Bellevuejem, a ni bilo možnosti, da bi presekali agonijo.«
»Operativnih inštrumentov nismo imeli.«
»Celotna rekonstrukcija Plečnikovega avditorija bo končana predvidoma do konca oktobra.«
»Poseg bo ohranil bistvene vrednote občutljivo umeščenega avditorija v naravnem okolju.«
»Z obnovo sledimo smernicam za kakovostno urejanje javnega prostora in parkovnih površin, naravnih vrednot in kulturne dediščine.«
»Zdi se, da se poseg v Tivoli predstavlja kot rekonstrukcijo Plečnikovega dela zato, da bi s sklicevanjem na največjega mojstra slovenske arhitekture prepričali javnost o utemeljenosti posega.«
»Neznani zlikovci so te dni ponoči spet ovekovečili v Tivoliju svojo veliko srčno kulturo.«
»Ta ukrep policijske uprave pozdravljamo z velikim zadoščenjem, kajti naš lepi Tivoli je postal zadnje čase res že pravcati eldorado vsemogočih sumljivih tipov, da se pošten in miroljuben človek zvečer skoraj več ne upa tja.«
»Ponočni razgrajači, ki so doslej nemoteno pustošili in razgrajali po mestnih nasadih, naj pomnijo: ime vsakogar, ki ga bo policijska kontrola zasačila pri vandalskem poslu, bo objavljeno v vseh ljubljanskih dnevnikih, kar jim vsekakor ne bo v čast.«
»Ker sta beseda in človeški govor medija, za katera imamo razvito neverjetno visoko senzibilnost odtenkov sporočanja na vseh možnih ravneh, sem se kljub bogatim naravnim zvokom Kuronske sipine odločila glasbeno gradivo tkati pretežno iz človeškega govora; avtohtonih izjav, dokumentarne pripovedi, umetniških povzetkov in glasbenih interpretacij.«