»Prenova Drame že poteka.«
»Prostori na Litostrojski bodo potešili vse naše potrebe.«
»Takšnih prostorov v Sloveniji ni.«
»Matična hiša SNG Drama Ljubljana je neuporabna tako za zaposlene kot za obiskovalce, stavba je tudi statično nestabilna.«
»V zadnjih letih smo morali namreč ob vročinskih valovih konec junija odpovedati nekaj predstav.«
»Cilj in skupna želja vseh je, da se nova sezona Drame začne nemoteno.«
»Če želimo nekaj premakniti po 30 letih, mora prevladati nacionalno pred zasebnim interesom.«
»Ko bo ta postopek zaključen in bo gradbeno dovoljenje pridobljeno, se bodo začela dela na sami stavbi, vse nekako točno poteka v skladu s časovnico.«
»Ko sem bil mlad, sem imel odpor do klasikov z vidika, da so pretirano cenjeni. Ko sem bil star 27 let, sem že režiral Hamleta in sem bil prepričan, da vem vse o njem.«
»Vse bi vzel, pa ničesar ne dal. Njegova identiteta so denar, bogastvo, zlato.«
»Imam zgodovino s slovenskim gledališčem. Leta 1991 sem tudi v Drami režiral Peera Gynta in pozneje Molierovega Ljudomrznika.«
»Delal sem tudi v Nemčiji in na Švedskem, pa jezikov ne razumem. Ampak poznam snov, dramo in replike.«
»Verjamem, da bo obnovljena Drama še bolj povezala občinstvo s celotno skupnostjo.«
»Vesela sem, da skupaj gradimo prihodnost gledališke umetnosti ter kulture in upam, da bo tudi obdobje začasnega gostovanja na Litostrojski cesti uspešno in polno novih doživetij.«
»Načrtovalci na mestu, kjer raste drevo, omislili vhod v novo podzemno avlo Drame. Ki bi lahko stal kjer koli drugje, ne ravno tam, kjer raste mogočno drevo. Ki so ga zasadili naši predniki in ki bujno raste že več kot 70 let. A je zdaj na tnalu. Sekira in motorka mu visita za vratom. Zaradi gradnje kulturne ustanove, gledališča, ga čaka sila nekulturna eliminacija.«
»Po več strokovnih preveritvah različnih možnih rešitev, na podlagi katerih bi lahko ohranili obstoječa drevesa na zemljišču SNG Drama Ljubljana, in ob upoštevanju vseh okoliščin in dejstev smo morali skupaj z vodstvom Drame, žal, sprejeti nadvse težko odločitev, da divjega kostanja ni mogoče ohraniti ne na trenutni in ne na novi lokaciji.«
»Poškodovan koreninski sistem kostanja. Na severozahodni strani debla so prisotne prerasle in neprerasle mehanske poškodbe, poleg tega pa je preiskava z rezistografom potrdila duplino in že deloma razkrojen les.«
»Obenem so spremenili načrt in v delu kleti ob foajeju, na mestu, kjer danes raste kostanj, sprojektirali gredo, ki bo namenjena vsaditvi velikega drevesa. Ob tem so posodobili projekt zunanje ureditve, ki zdaj vključuje še 15 dodatnih dreves.«
»Projekt 'z dolgo brado' bo izpeljan v predvideni obliki.«
»S projektom prenove Drame rešujejo tridesetletno problematiko in prostorsko stisko gledališča.«
»Ni projekt enega ministrstva, ampak razvojni projekt celotne vlade.«
»Ko človek potem ogleda enega od simbolov kulture, ga malce zmrazi, ko ugotovi, da politiki včasih veliko govorijo, pa tega v resnici ne mislijo.«
»Ta simbol do njegove 115. obletnice spravili na raven, kot si zasluži.«
»To ne bo ostalo samo pri besedah, ampak bomo že z naslednjim mesecem začeli konkretna dejanja, da bo SNG Drama obnovljena v najkrajšem mogočem času.«
»Da bi se lahko čez nekaj let vsi skupaj veselili uspešnega gledališča v stavbi, ki je dostojna in primerna za osrednje slovensko gledališče.«
»Miran Hladnik je svoj zapis ob petdeseti obletnici smrti Frana Saleškega Finžgarja zaključil z retoričnim napotkom, kako lahko najlepše počastimo spomin nanj: tako, da ugasnemo radio, ugasnemo televizijo, prižgemo luč v kotu, vzamemo v roke katero od njegovih knjig ter jo lepo v miru in z užitkom preberemo.«
»Zavrtite si izbor njegovih kratkih zgodb v interpretaciji igralcev SNG-ja Drama Ljubljana in jih v miru in z užitkom poslušajte.«
»To pomeni, da pripada domači leposlovni eliti. Saj je klasikov, ki jih prepoznamo po tem, da imajo svoj kompletni opus v zbirki Zbrana dela slovenskih pesnikov in pisateljev, komaj nekaj več kot 30.«
»Samo besedilo je zelo hibridno, kjer dialogi prehajajo v verze.«
»V dialogih so stvari bolj prikrite, v verzih je precej neposrednosti in iskrene izpovedi lastnih stisk in strahov.«